Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelChain Reaction Cycles
You need to log in to create posts and topics.

VISA, helt smärtfritt.

Mina senaste 22 ordrar från CRC har gått helt enligt plan, nu har dom 10% rabatt dessutom

Handlat på CRC många gånger, betalar med VISA, brukar fungera bra förutom att Schenker kan ta rätt bra tid på sig.

Handlat från CRC 5-6 ggr, alltid med VISA och aldrig haft problem.
Tvärtom så har de varit väldigt snabba med att meddela om något saknas och ibland erbjudit likvärdig (något) dyrare produkter till samma pris.
Paketet har kommit inom en vecka med gratisfr

Kl är 6:28 på morgonen. Äter min frukost innan det är dags att åka till jobbet. Jobbet består i att köra ut paket eller större gods för Schenker. Kul läsning ni skriver. Jag ska ta med mig dessa åsikter som ni har och vidareförmedla dom till cheferna.

Tack för hjälpen allihop.
Tanken var att ordern skulle iväg igår, men till slut så talade min fästmö ut och ville inte att jag skulle lägga ut så mycket just pengar nu, när vi har annat att spara till.
Ska bearbeta henne idag och se vad som händer. 😉

De

Franz: problemet är sällan er chaufförer, det är terminalen i Helsingborg som verkar tjäna ränta på att låta paket bli liggande. När man följer paket från CRC till Sverige blir de ofta liggande en vecka där utan att något händer. Jag trodde i min enfald a

Stämmer in i kören. CRC har funkat kanonbra. bike-discount.de verkar som sagt vara ett bra alternativ att jämföra priser med. Har beställt från båda dessa med mycket bra erfarenheter.

Jobbar inte på Schenker men är transportledare hos en mindre speditör. När saker blir liggande på terminal brukar det bero på att man inte får tag på mottagaren. Tänk på att ange ett telefonnummer där ni alltid blir nådda. Eller som nån skrev: skicka pake

He he det kan vara svårt att läsa ironin när man skriver inlägg.

Ni har alla rätt. Bäst är att beställa till en arbetsplats och då helst i företagets namn. Uppenbara paket till privatpersoner på en privatadress hamnar nästan alltid på avisering och kan d