Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 12:57...men han hade ju spekulant om han skaffade tuber...problemet löst! 😀
...men han hade ju spekulant om han skaffade tuber...problemet löst! 😀
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 13:24Scysst, jvlit schysst! 😀
Scysst, jvlit schysst! 😀
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:05Var nu flitig på sadeln så slipper du brölloppet och kan köpa tubhjul också.
Var nu flitig på sadeln så slipper du brölloppet och kan köpa tubhjul också.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:27Fredrik J: Vi har pratat om det en tid, bara inte kommit fram till när det kan passa. Det var en av de sakerna hon tyckte att vi skulle spara till och inte lägga på något "dumt" som hjul :p
Marcus C: Javisst blir jag 🙂
Fredrik N: Då jag söker jobb som
Fredrik J: Vi har pratat om det en tid, bara inte kommit fram till när det kan passa. Det var en av de sakerna hon tyckte att vi skulle spara till och inte lägga på något "dumt" som hjul :p
Marcus C: Javisst blir jag 🙂
Fredrik N: Då jag söker jobb som
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:29Bättre att göra något kul i hop än att slänga pengarna på ett dyrt bröllopp.
Cykelsemester och bröllopp på okänd ort, så slipper ni släkten.
Bättre att göra något kul i hop än att slänga pengarna på ett dyrt bröllopp.
Cykelsemester och bröllopp på okänd ort, så slipper ni släkten.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:49Nästa gång frågar du inte om lov när du ska köpa något. 😉
Nästa gång frågar du inte om lov när du ska köpa något. 😉
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 19:38Funderade också samma hjul och ett par till i den prisklassen men ramlade över dessa hos Bikebuster som blev 1500 billigare än CRC - drygt en och nu är de hemma 🙂
http://www.bikebuster.se/detaljer/260450.html
- Nu ska det bli watt träning.
Om inte f
Funderade också samma hjul och ett par till i den prisklassen men ramlade över dessa hos Bikebuster som blev 1500 billigare än CRC - drygt en och nu är de hemma 🙂
http://www.bikebuster.se/detaljer/260450.html
- Nu ska det bli watt träning.
Om inte f
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 11:43Har beställt många ggr från dom utan några som helst problem. Kul att ni pratar så gott om Schenker, för än så länge har dom funkat bra för min del. Kan nog rekomendera dom då dom har minst skador och bortfall av dom 3 största i sverige...................
Har beställt många ggr från dom utan några som helst problem. Kul att ni pratar så gott om Schenker, för än så länge har dom funkat bra för min del. Kan nog rekomendera dom då dom har minst skador och bortfall av dom 3 största i sverige...................
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 10:16Jag har en till fråga.
Jag valde gratisleveransen, eftersom jag ändå inte kan cykla ute med hjulen innan det blir barmark.
Kan man spåra kollit via GLS hela vägen hem, eller är det någon annan sida man ska börja följa när det kommit till Sverige?
Vid midn
Jag har en till fråga.
Jag valde gratisleveransen, eftersom jag ändå inte kan cykla ute med hjulen innan det blir barmark.
Kan man spåra kollit via GLS hela vägen hem, eller är det någon annan sida man ska börja följa när det kommit till Sverige?
Vid midn
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 12:11Det går att spåra till utlämning stället.
Det går att spåra till utlämning stället.