Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 23:46Tack för svaret. Såg även att om jag vill ha detaljer på transporten inom Sverige får jag gå via Schenkers sida. Det dök upp ett nytt nummer när det kom till dem.
Tack för svaret. Såg även att om jag vill ha detaljer på transporten inom Sverige får jag gå via Schenkers sida. Det dök upp ett nytt nummer när det kom till dem.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 23:09Leveransen skulle ha gått på 4-5 dagar, dvs att det skickades i måndags och varit framme idag. OM det inte hade varit för Schenker. Jag följde deras kolli-sida, såg att hjulen blivit lämnade hos ombud och klara att hämtas upp. Ringde Schenker och fick ett
Leveransen skulle ha gått på 4-5 dagar, dvs att det skickades i måndags och varit framme idag. OM det inte hade varit för Schenker. Jag följde deras kolli-sida, såg att hjulen blivit lämnade hos ombud och klara att hämtas upp. Ringde Schenker och fick ett
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 23:19Schenker i ett nötskal...
Schenker i ett nötskal...
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 23:26Emil: Kan nog vara så. Det är inte många gånger jag fått via dem. Iof förra gången var när jag beställde en dator för 2-3 år sedan. Då ringde han som skulle köra ut och frågade om jag hade bil, vilket jag hade. Han föreslog att jag skulle komma till termi
Emil: Kan nog vara så. Det är inte många gånger jag fått via dem. Iof förra gången var när jag beställde en dator för 2-3 år sedan. Då ringde han som skulle köra ut och frågade om jag hade bil, vilket jag hade. Han föreslog att jag skulle komma till termi
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 00:43Vad ska du gadda?
Vad ska du gadda?
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 06:22Schenkers logga.
Schenkers logga.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 08:45Hahaha, verkligen inte. Jag hade ett hyffsat stått "hål" i armen där jag tänkte tatuera in At The Gates bandlogga från deras liveplatta/dvd från Wacken Open Air 2008. Men då det inte skulle bli bra där tog vi en stor dödskalle och monterade in. Nu "ångrar
Hahaha, verkligen inte. Jag hade ett hyffsat stått "hål" i armen där jag tänkte tatuera in At The Gates bandlogga från deras liveplatta/dvd från Wacken Open Air 2008. Men då det inte skulle bli bra där tog vi en stor dödskalle och monterade in. Nu "ångrar
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 18:48Fick till slut hem hjulen idag. Krävdes lite kämpande i 1 timme och 20 minuter telefonkö till kundtjänst (för 9 platser). Då jag pratade med dem var det inte säkert att hjulen skulle skickas ut idag, men att jag skulle kontakta dem efter 13:00 för att se
Fick till slut hem hjulen idag. Krävdes lite kämpande i 1 timme och 20 minuter telefonkö till kundtjänst (för 9 platser). Då jag pratade med dem var det inte säkert att hjulen skulle skickas ut idag, men att jag skulle kontakta dem efter 13:00 för att se
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 19:22Vilka I-landsproblem det finns! Herregud (nej jag är verkligen inte religös men..) vad är så viktigt att få ett paket precis på dagen, med något du kommer börja använda om flera månader?
Visst jag är likadan när det kommer till att vänta på paket, men ko
Vilka I-landsproblem det finns! Herregud (nej jag är verkligen inte religös men..) vad är så viktigt att få ett paket precis på dagen, med något du kommer börja använda om flera månader?
Visst jag är likadan när det kommer till att vänta på paket, men ko
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 20:09Javisst är det ett i-landsproblem. Jag säger inget annat.
Hade jag haft bråttom att få hem paketet hade jag beställt med något av expressalternativen.
Det jag istället ville visa var hur det hade gått till. Jag hade hoppats att kunna motbevisa alla som sa
Javisst är det ett i-landsproblem. Jag säger inget annat.
Hade jag haft bråttom att få hem paketet hade jag beställt med något av expressalternativen.
Det jag istället ville visa var hur det hade gått till. Jag hade hoppats att kunna motbevisa alla som sa