Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelChain Reaction Cycles
You need to log in to create posts and topics.

Beställ gärna till en arbetsplats, men var försiktig att beställa i ett företags namn. Då kan det hända att leverantören inte lägger på moms (företag betalar inte moms) och det kan blir struligt. Visserligen måste man uppge momsregistreringsnummer osv för

Jag gillar att "man" hävdar att "man" har ringt på men ingen har öppnat så att paketet hamnar hos någon "paketutlämning".

OBS, denna leverans kom från Texas Instruments, har alltså inget med Chain Reaction att göra. Jag har dock beställt från Chain Reaction och det har fungerat bra.

Posten (på uppdrag av Fedex) hade hemleverans till mig en gång. Första försöket var jag inte

Har funkat bra när jag shoppat !

Det tog några dagar att övertyga min kära fästmö, men till slut så gick hon med på det hela. Kompromissen var att jag fick lova ett datum för bröllop, eller iaf ett "vi gifter oss senast"-datum 😉

/Stefan

Vad ska inhandlas? Nio lax e ju en del.

Ett par Reynolds Assault kanttråd. Jag var i valet och kvalet länge mellan kanttråd eller tub, men till slut föll valet på kanttråd. Skulle jag vilja skaffa tub i framtiden har jag redan en spekulant på dessa 🙂
Länk till hjulen: http://www.chainreaction

Kastar man in ett bröllop i priset låter det som att det blir dyra cykeldelar :D.

Fast, vilken vinnare han blir. Både en fru och en cykel 🙂

Den ena av dem kommer han inte ha tid med.