Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 15:09Beställ gärna till en arbetsplats, men var försiktig att beställa i ett företags namn. Då kan det hända att leverantören inte lägger på moms (företag betalar inte moms) och det kan blir struligt. Visserligen måste man uppge momsregistreringsnummer osv för
Beställ gärna till en arbetsplats, men var försiktig att beställa i ett företags namn. Då kan det hända att leverantören inte lägger på moms (företag betalar inte moms) och det kan blir struligt. Visserligen måste man uppge momsregistreringsnummer osv för
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 15:14Jag gillar att "man" hävdar att "man" har ringt på men ingen har öppnat så att paketet hamnar hos någon "paketutlämning".
Jag gillar att "man" hävdar att "man" har ringt på men ingen har öppnat så att paketet hamnar hos någon "paketutlämning".
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 17:27OBS, denna leverans kom från Texas Instruments, har alltså inget med Chain Reaction att göra. Jag har dock beställt från Chain Reaction och det har fungerat bra.
Posten (på uppdrag av Fedex) hade hemleverans till mig en gång. Första försöket var jag inte
OBS, denna leverans kom från Texas Instruments, har alltså inget med Chain Reaction att göra. Jag har dock beställt från Chain Reaction och det har fungerat bra.
Posten (på uppdrag av Fedex) hade hemleverans till mig en gång. Första försöket var jag inte
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 21:23Har funkat bra när jag shoppat !
Har funkat bra när jag shoppat !
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 23:40Det tog några dagar att övertyga min kära fästmö, men till slut så gick hon med på det hela. Kompromissen var att jag fick lova ett datum för bröllop, eller iaf ett "vi gifter oss senast"-datum 😉
/Stefan
Det tog några dagar att övertyga min kära fästmö, men till slut så gick hon med på det hela. Kompromissen var att jag fick lova ett datum för bröllop, eller iaf ett "vi gifter oss senast"-datum 😉
/Stefan
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 09:50Vad ska inhandlas? Nio lax e ju en del.
Vad ska inhandlas? Nio lax e ju en del.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 10:39Ett par Reynolds Assault kanttråd. Jag var i valet och kvalet länge mellan kanttråd eller tub, men till slut föll valet på kanttråd. Skulle jag vilja skaffa tub i framtiden har jag redan en spekulant på dessa 🙂
Länk till hjulen: http://www.chainreaction
Ett par Reynolds Assault kanttråd. Jag var i valet och kvalet länge mellan kanttråd eller tub, men till slut föll valet på kanttråd. Skulle jag vilja skaffa tub i framtiden har jag redan en spekulant på dessa 🙂
Länk till hjulen: http://www.chainreaction
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 11:02Kastar man in ett bröllop i priset låter det som att det blir dyra cykeldelar :D.
Kastar man in ett bröllop i priset låter det som att det blir dyra cykeldelar :D.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 11:28Fast, vilken vinnare han blir. Både en fru och en cykel 🙂
Fast, vilken vinnare han blir. Både en fru och en cykel 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 11:41Den ena av dem kommer han inte ha tid med.
Den ena av dem kommer han inte ha tid med.