Quote from Guest on 1 September 2011, 10:51En flik där man kan trycka på så man kan chata antingen alla i gruppen eller hela funbet eller med sina vänner skulle vara tervligt att ha.. ett litet tips
En flik där man kan trycka på så man kan chata antingen alla i gruppen eller hela funbet eller med sina vänner skulle vara tervligt att ha.. ett litet tips
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 11:01åhh (t+)
åhh (t+)
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 11:12Jag skickar PM. Det fungerar utmärkt.
Jag skickar PM. Det fungerar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 11:37ja pm funkart men alltid roligt med öppna chatar tycker jag och här har vi någorlunda samma intressen.
ja pm funkart men alltid roligt med öppna chatar tycker jag och här har vi någorlunda samma intressen.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 11:42Bara man kan stänga av eländet och dölja sin närvaro så...
Jag vill inte chatta, vill jag något skickar jag ett pm.
Bara man kan stänga av eländet och dölja sin närvaro så...
Jag vill inte chatta, vill jag något skickar jag ett pm.
Quote from Jonny Persson on 1 September 2011, 11:47Jag håller med Annica. Bara man kan stänga av eländet. Jag känner inget behov av någon chat men om andra vill chatta så får dom gärna göra det.
Jag håller med Annica. Bara man kan stänga av eländet. Jag känner inget behov av någon chat men om andra vill chatta så får dom gärna göra det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 11:58Jag vill inte att funbeat ska vara som facebook. Det är en träningsdagbok med ett väldigt aktivt forum, men för den sakens skull behöver det inte bli en facebook med träningsperspektiv.
Chatflik, möjlighet att skicka IM till alla i gruppen - det finns på
Jag vill inte att funbeat ska vara som facebook. Det är en träningsdagbok med ett väldigt aktivt forum, men för den sakens skull behöver det inte bli en facebook med träningsperspektiv.
Chatflik, möjlighet att skicka IM till alla i gruppen - det finns på
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 12:12http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=638866
Nej tack.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=638866
Nej tack.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 12:13"skönt att inte kunna"?
Tja, om de som vill kan men ingen behöver, ser jag ignet problem. Blir Funbeat sämre för att några kör IM utan att vi andra bryr oss? Tycker inte det.
"skönt att inte kunna"?
Tja, om de som vill kan men ingen behöver, ser jag ignet problem. Blir Funbeat sämre för att några kör IM utan att vi andra bryr oss? Tycker inte det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 12:46Inte intresserad.
Har inget behov av att se vilka som är inloggade och vill inte skylta med när jag själv är det.
Jag har konstant min msn-status på offline. Vill kunna chatta ifred whenever I want utan att andra har kännedom om det.
Inte intresserad.
Har inget behov av att se vilka som är inloggade och vill inte skylta med när jag själv är det.
Jag har konstant min msn-status på offline. Vill kunna chatta ifred whenever I want utan att andra har kännedom om det.