Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 12:47Alltså.. jag är chat-o-holic och har varit det sen nittiotalet (jodå, internet fanns då med boys and girls, jag lovar 😉 ), men den här funktionen ser jag inget som helst behov av här på funbeat?
Tack, men nej tack.
Alltså.. jag är chat-o-holic och har varit det sen nittiotalet (jodå, internet fanns då med boys and girls, jag lovar 😉 ), men den här funktionen ser jag inget som helst behov av här på funbeat?
Tack, men nej tack.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 12:54Jag gillar att se möljigheter och gå in i chat är ju nått aktivt man sj skall göra inte bli påhoppad med.. en flik o trycka på så är man inne 🙂
vet att fb o dyl har såna funktioner.. fördel här är att vi har någorlunda samma intressen alla på fb tränar
Jag gillar att se möljigheter och gå in i chat är ju nått aktivt man sj skall göra inte bli påhoppad med.. en flik o trycka på så är man inne 🙂
vet att fb o dyl har såna funktioner.. fördel här är att vi har någorlunda samma intressen alla på fb tränar
Quote from Elias Engqvist on 1 September 2011, 13:35"Blir Funbeat sämre för att några kör IM utan att vi andra bryr oss? " - Nja, dels kommer det att dra resurser av Olle och hans kumpaner, dels kommer det att inverka på stabiliteten dels kan det påverka svarstiderna. Alla dessa saker kan man kanske accept
"Blir Funbeat sämre för att några kör IM utan att vi andra bryr oss? " - Nja, dels kommer det att dra resurser av Olle och hans kumpaner, dels kommer det att inverka på stabiliteten dels kan det påverka svarstiderna. Alla dessa saker kan man kanske accept
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 13:49+1 på Christer
(jag kanske helt enkelt borde vänta in Christers inlägg i fortsättningen och så bara skriva +1 på det istället? 😀 )
+1 på Christer
(jag kanske helt enkelt borde vänta in Christers inlägg i fortsättningen och så bara skriva +1 på det istället? 😀 )
Quote from Elias Engqvist on 1 September 2011, 13:50Det var snällt sagt! +1 på Jessie 🙂
Det var snällt sagt! +1 på Jessie 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 14:07Plus ett på Christer!
Plus ett på Christer!
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 14:19Jag hyfsar siffrorna med -1 på Christer.
Jag hyfsar siffrorna med -1 på Christer.
Quote from Camilla Höög on 1 September 2011, 14:22Det finns som sagt andra chattar som funkar ypperligt.
Lägg maximalt till några fält där man kan skriva in sina alias på olika chattar så de som är intresserade kan lägga till en.
Det finns som sagt andra chattar som funkar ypperligt.
Lägg maximalt till några fält där man kan skriva in sina alias på olika chattar så de som är intresserade kan lägga till en.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 14:37Men att säga nej till förslag gör inte att Olle lägger mer resurser på sitt eget favoritförslag, eller att det kommer fram snabbare. Så funkar det ju inte.
Skulle Funbeat bli mer instabilt och långsammare om man fixar en chat? Det tror jag vi kan låta Ol
Men att säga nej till förslag gör inte att Olle lägger mer resurser på sitt eget favoritförslag, eller att det kommer fram snabbare. Så funkar det ju inte.
Skulle Funbeat bli mer instabilt och långsammare om man fixar en chat? Det tror jag vi kan låta Ol
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 15:51I princip håller jag med om att det är (för min smak) lite mycket av "Nej-sägande" när det föreslås nya funktioner på funbeat.
Ofta är det ganska ointressant att veta att den och den personen inte vill ha en funktion utan intressantare vilka som vill ha d
I princip håller jag med om att det är (för min smak) lite mycket av "Nej-sägande" när det föreslås nya funktioner på funbeat.
Ofta är det ganska ointressant att veta att den och den personen inte vill ha en funktion utan intressantare vilka som vill ha d