Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Brukar normalt inte ha keps, dock har jag använt keps de två senaste Stockholm marathon (den vita man fick i påsen 2008) då är ju dessutom fördelen att man kan doppa den i vattenbaden på kontrollerna.

hahaha Lars, gött.
Jag börjar fundera på om det inte är så att "alla" lopp jag springer är för korta. Jag kommer bland de sista alltid. HADE distansen varit längre så hade jag antagligen tagit alla på slutet! (H)

@lars: hahahahahahah. från och med nu ska jag aldrig ta av mig kepsen!

Keps? Självklart. Skyddar både mot sol, regn och svett i ögonen.

Eftersom jag är lite av en Bruce Willis-look-alike brukar jag ha keps om jag springer lite längre sträckor under varma dagar.

Lärde mig keps-tricket under en Strömmingsmara för ca 10 år sedan. Tror att det var en kille som sprang för Häjut...typ finsk förening...eller liknande...Det var skitavarmt ...typ 28 grader C i skuggan....å jag såg när jag kutade bakom honom att han då oc

Jag använder numera alltid keps då jag springer utomhus. Största anledningen är att den suger upp svett som annars rinner ner i ögonen. Inomhus på löpband blir det för varmt med keps och jag provat med svettband av olika sorter men det känns för löjligt.

Jag tycker det är ganska lustigt att det nu blivit ÄNNU EN kepsdiskussion. 🙂

Jag var rädd att det blir så, Lars 😀

Jag spinner vidare på kepsdiskussionen!

Keps? Ja, när det regnar! 🙂