Quote from Guest on 13 April 2010, 05:18Jag fick ett nyhetsbrev från Colting idag där han skrev om ett seminarium om löpning som han ska ha och det kostar 595:-
Han skriver om barfotalöpning osv och jag undrar om det är någon som vet om detta seminarium handlar bara om dessa skor som han har på
Jag fick ett nyhetsbrev från Colting idag där han skrev om ett seminarium om löpning som han ska ha och det kostar 595:-
Han skriver om barfotalöpning osv och jag undrar om det är någon som vet om detta seminarium handlar bara om dessa skor som han har på
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 05:28Vet inte om du redan läst och inte tyckte du fick svar i den här tråden men utifall att: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=656521
Vet inte om du redan läst och inte tyckte du fick svar i den här tråden men utifall att: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=656521
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 12:46Nja, i den där röriga tråden hittade åtminstone inte jag någon recension av just det här föredraget av Colting. Däremot andra omdömen om Colting som föredragshållare som inte direkt höjde honom till skyarna.
Personligen är jag lite misstänksam mot sådana
Nja, i den där röriga tråden hittade åtminstone inte jag någon recension av just det här föredraget av Colting. Däremot andra omdömen om Colting som föredragshållare som inte direkt höjde honom till skyarna.
Personligen är jag lite misstänksam mot sådana
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:04Haha, hjälp vad känsligt det är att någon tjänar pengar på det de tycker är roligt. En erfaren triatlet och bl.a löpare delar med sig av erfarenhet kring fördelar med barfotalöpning.
Jag ser absolut inget dumt med att ta betalt för det. Sedan är det upp
Haha, hjälp vad känsligt det är att någon tjänar pengar på det de tycker är roligt. En erfaren triatlet och bl.a löpare delar med sig av erfarenhet kring fördelar med barfotalöpning.
Jag ser absolut inget dumt med att ta betalt för det. Sedan är det upp
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:19Jag ska gå på det i Malmö men det är inte förrän i aug. Jag har inga problem heller om han vill tjäna lite pengar på det om han kan ge mig lite bra tips eller bara peppa mig. Det är ingen större utgift för mig.
Men det vore roligt att höra vad någon har
Jag ska gå på det i Malmö men det är inte förrän i aug. Jag har inga problem heller om han vill tjäna lite pengar på det om han kan ge mig lite bra tips eller bara peppa mig. Det är ingen större utgift för mig.
Men det vore roligt att höra vad någon har
Quote from Linnea Olsson on 15 April 2010, 18:53Det var just det jag undrade om det bara handlade om den här skon. Jag vill inte betala 595:- för att höra om en sko som jag inte tänker köpa. Det är inte det jag vill höra om. Jag vill veta hur jag som löpare blir bättre och snabbare av hans goda tips.
Det var just det jag undrade om det bara handlade om den här skon. Jag vill inte betala 595:- för att höra om en sko som jag inte tänker köpa. Det är inte det jag vill höra om. Jag vill veta hur jag som löpare blir bättre och snabbare av hans goda tips.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 19:26Jag är den siste att reagera negativt på att någon tjänar pengar på sitt intresse men om det visar sig att man gör reklam för en produkt och den inte klarar av att bära sina egna marknadsföringskostnader då är jag inte nådig, då är mitt fördömande totalt.
Jag är den siste att reagera negativt på att någon tjänar pengar på sitt intresse men om det visar sig att man gör reklam för en produkt och den inte klarar av att bära sina egna marknadsföringskostnader då är jag inte nådig, då är mitt fördömande totalt.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 20:12Jag ska också på seminariet i Malmö och tycker inte det är så farligt dyrt (jämför med det man läggar på skor, lopp och annat). Naturligtvis är jag nyfiken på recensionerna från Gbg och Sthlm, men skulle det inte vara bra så...
...vafan, man får väl se de
Jag ska också på seminariet i Malmö och tycker inte det är så farligt dyrt (jämför med det man läggar på skor, lopp och annat). Naturligtvis är jag nyfiken på recensionerna från Gbg och Sthlm, men skulle det inte vara bra så...
...vafan, man får väl se de
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 21:09Seminariet handlar knappast bara om hans FiveFingers, även om de just nu verkar sälja bäst bland så kallade minimalistiska skor. Barfotalöpningen eller löpning i minimalistiska skor kräver dock en annorlunda löpstil än vad de flesta av oss motionärer har
Seminariet handlar knappast bara om hans FiveFingers, även om de just nu verkar sälja bäst bland så kallade minimalistiska skor. Barfotalöpningen eller löpning i minimalistiska skor kräver dock en annorlunda löpstil än vad de flesta av oss motionärer har
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 21:15Jag kan ingenting om barfotalöpning, däremot har jag varit på ett seminarium som Jonas höll. Jag tyckte att det var bra. Det var för ett par år sedan, men jag kan inte tänka mig att man blir besviken nu. Stanna hemma om det känns tveksamt. Eller gå dit ut
Jag kan ingenting om barfotalöpning, däremot har jag varit på ett seminarium som Jonas höll. Jag tyckte att det var bra. Det var för ett par år sedan, men jag kan inte tänka mig att man blir besviken nu. Stanna hemma om det känns tveksamt. Eller gå dit ut