Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningColtings seminarium
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte var uppfattningen att det är ett reklamseminarium kommer ifrån? Endast pga RW-framsidan och uppslaget? Det står i alla fall inget på infon. Anmälde mig men glömde betala. Tappade man platsen då? Lite surt.

För mig är det solklart att det kommer att handla mycket om dessa skor. Titta bara på listan som han har spaltat upp vad som kommer att diskuteras under de 4 timmar. Du kan se den här ovanför. Vad jag skulle vilja veta när jag lyssnar till honom är hur ha

Verkar som att det inte är några alls problem att betala nu för mig, så lovar att jag skall sammanfatta spektaklet för dig. Se om det var värt pengarna ut både ett objektivt och subjektivt perspektiv.

"För mig är det solklart att det kommer att handla mycket om dessa skor."
Det är inte den uppfattning jag får av att läsa materialet du länkar till.

Nej, jag har också utgångspunkten att det inte handlar om någon dold produktreklam. Colting har ju sponsorer som han öppet redovisar på sin hemsida. Vibram/Head2foot är inte nämnt. Colting är ju dessutom en mediaerfaren person så han borde veta bättre.

Nä, jag förmedlar bara en känsla ingen fakta. Vi läser information olika och har olika syn på saker. Så är det hela livet. Vi får se vad de som ska gå dit säger.

TT

Det går inte att helt enkelt fråga arrangören vad fokus ligger på?

Efter Coltings säljannons om sina Zipphjul med uppiffade och nya loggor för ett par år sedan så har jag lite svårt att ta han på något allvar.

Hittills har han svarat oerhört snabbt och bra på mejl. Det är nog inga problem att ställa de frågor man vill.

Hej!

Är det någon som vill köpa plats till Jonas Coltings seminarium "den nakna löparen" imån 6 maj GBG (Skatås)?

Säljes pga skada, eftersom löpträning är inkluderad....

Ring 0733534190

MVH Karin