Quote from Guest on 7 September 2008, 12:42Hade tänkt köpa mig en racer till våren för runt 10 000:-. Har tittat på en Nishiki Finisher och en Columbus Pinta SC. Någon som har erfarenhet av dessa cyklar och som kan hjälpa mig att bestämma mig för vilken cykel jag ska välja?
Hade tänkt köpa mig en racer till våren för runt 10 000:-. Har tittat på en Nishiki Finisher och en Columbus Pinta SC. Någon som har erfarenhet av dessa cyklar och som kan hjälpa mig att bestämma mig för vilken cykel jag ska välja?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:52Imorgon börjar Cykel City sin rea och har en drös med Columbus på rea.
Imorgon börjar Cykel City sin rea och har en drös med Columbus på rea.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 14:06Är de bra då?
Är de bra då?
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 14:08Sett till vad du får för pengarna så hittar du inte så mycket i Sverige som kan konkurrera, speciellt med tanke på att du kan få cykeln utprovad i butik!
Sett till vad du får för pengarna så hittar du inte så mycket i Sverige som kan konkurrera, speciellt med tanke på att du kan få cykeln utprovad i butik!
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 14:09Menar du Columbus då?
Menar du Columbus då?
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 14:10Ja, jag menar Columbus.
Ja, jag menar Columbus.
Quote from Berit Bengtson on 7 September 2008, 16:19Jag håller med Fredrik, men bara om Columbus Pinta.
De andra Columbus-cyklarna, tex Vola och F100, är inte särskilt märkvärdiga jämfört med vad man kan få för samma pengar.
Jag håller med Fredrik, men bara om Columbus Pinta.
De andra Columbus-cyklarna, tex Vola och F100, är inte särskilt märkvärdiga jämfört med vad man kan få för samma pengar.
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 16:27Med utprovning i butik? Jag trodde inte att du gillade Wilier...
Med utprovning i butik? Jag trodde inte att du gillade Wilier...
Quote from Berit Bengtson on 7 September 2008, 17:13Har du varit hos http://www.eci.nu ?
Även om ECI enl uppgift skall vara skandinaviens största racercykelaffär har jag svårt att tro att de och CykelCity är de enda som anpassar cykeln efter köparen.
Har du varit hos http://www.eci.nu ?
Även om ECI enl uppgift skall vara skandinaviens största racercykelaffär har jag svårt att tro att de och CykelCity är de enda som anpassar cykeln efter köparen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:23Så då ska jag inte satsa på Nishikin??
Så då ska jag inte satsa på Nishikin??