Quote from ellen olsson on 8 September 2008, 19:44Japp. Jag såg foldrarna på disken när jag var där och shoppade loss idag.
Jag funderar på om jag ska fara dit imorgon också...
Japp. Jag såg foldrarna på disken när jag var där och shoppade loss idag.
Jag funderar på om jag ska fara dit imorgon också...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:39Har bestämt mig för att köpa en Columbus Pinta till våren!
Har bestämt mig för att köpa en Columbus Pinta till våren!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:56synd att du inte fick nått svar......Jag skall själv köpa en Nishiki finisher, och hade varit kul och höra vad dom andra tykte, när "mitt" märke var med i diskutionen.
lycka till och hoppas du blir nöjd
Mvh Markus
synd att du inte fick nått svar......Jag skall själv köpa en Nishiki finisher, och hade varit kul och höra vad dom andra tykte, när "mitt" märke var med i diskutionen.
lycka till och hoppas du blir nöjd
Mvh Markus
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:31Har själv bara hört gott om Nishiki men tycker jag får mer cykel för pengarna om jag köper in Columbus Pinta!
Har själv bara hört gott om Nishiki men tycker jag får mer cykel för pengarna om jag köper in Columbus Pinta!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 13:28Magnus,
Jag tror inte du kommer att vara missnöjd med något av alternativen. Det är hög kvalité och jag har inte hört någon som varit missnöjd på de cykelforum som jag läser på. Om man cyklar mycket på de båda cyklarna kan man säkert hitta saker som gör
Magnus,
Jag tror inte du kommer att vara missnöjd med något av alternativen. Det är hög kvalité och jag har inte hört någon som varit missnöjd på de cykelforum som jag läser på. Om man cyklar mycket på de båda cyklarna kan man säkert hitta saker som gör
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 14:14Men hjulen kan jag ju byta ut om jag inte trivs med dem!!
Men hjulen kan jag ju byta ut om jag inte trivs med dem!!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:38Är det så stor skillnad på hjulen mellan en Pinta och Vola?
Är det så stor skillnad på hjulen mellan en Pinta och Vola?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:43Inte speciellt i mina ögon.
Jag hade skaffat ett par finhjul med tubdäck.
Inte speciellt i mina ögon.
Jag hade skaffat ett par finhjul med tubdäck.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:12Vill komma ifrån tubdäck. Är så jäkla dyrt att laga!
Vill komma ifrån tubdäck. Är så jäkla dyrt att laga!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:13Jag lagar varken dem eller slangarna till kanttråd.
Jag lagar varken dem eller slangarna till kanttråd.