Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:30Du har ganska nära till CC i Lund och de börjar sin rea imorgon .
Du har ganska nära till CC i Lund och de börjar sin rea imorgon .
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:32Någon som vet om de har avbetalning på Cykelcity?
Någon som vet om de har avbetalning på Cykelcity?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:35Det står på deras hemsida, tror jag. wwwcykelcity.se
Det står på deras hemsida, tror jag. wwwcykelcity.se
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:43Hittar inget om det där! Får väl ringa och fråga!
Hittar inget om det där! Får väl ringa och fråga!
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 20:01De har haft det tidigare iallafall. Det vore ganska konstigt om de tagit bort den möjligheten med tanke på att de säljer en del rätt dyra prylar...
De har haft det tidigare iallafall. Det vore ganska konstigt om de tagit bort den möjligheten med tanke på att de säljer en del rätt dyra prylar...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:04jo, det blir ju en del pengar att lägga ut på en gång. Vet du hur lång avbetalningstid de har haft?
jo, det blir ju en del pengar att lägga ut på en gång. Vet du hur lång avbetalningstid de har haft?
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 20:25Ingen aning. Det beror väl på kreditgivaren och jag har ingen aning om vilken/vilka banker det kan vara. Tidigare har de haft blänkare i katalogen om detta men jag hittar ingenting i årets katalog vid en snabb genombläddring.
Jag har dock varit inne i but
Ingen aning. Det beror väl på kreditgivaren och jag har ingen aning om vilken/vilka banker det kan vara. Tidigare har de haft blänkare i katalogen om detta men jag hittar ingenting i årets katalog vid en snabb genombläddring.
Jag har dock varit inne i but
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:28Kan vara svårt att hitta något fynd efter lunch i morgon.
Kan vara svårt att hitta något fynd efter lunch i morgon.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:29Kan tänka mig att det fort tar slut på rean! Hade ändå inte tänkt köpa cykel förrän -09:orna kommer ut!
Kan tänka mig att det fort tar slut på rean! Hade ändå inte tänkt köpa cykel förrän -09:orna kommer ut!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:57Cykelcity ger möjligheten att köpa på avbetalning via kredit på Resursbank.
Cykelcity ger möjligheten att köpa på avbetalning via kredit på Resursbank.