Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 22:10Och jag på Löplabbet Östra Hamngatan.
Och jag på Löplabbet Östra Hamngatan.
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 12:49Aha, tack för tipsen.:D
Får genast springa o undersöka. Kollade på nätet, de ser väldigt schyssta ut. Såg att Löplabbet även ligger vid Heden numera, kanske man kan kolla där me! =)
Aha, tack för tipsen.:D
Får genast springa o undersöka. Kollade på nätet, de ser väldigt schyssta ut. Såg att Löplabbet även ligger vid Heden numera, kanske man kan kolla där me! =)
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 19:45Gore har pushats mycket, får kolla upp dem. Någon som har erfarenheter av Crafts motsvarigheter?
Gore har pushats mycket, får kolla upp dem. Någon som har erfarenheter av Crafts motsvarigheter?
Quote from Lotta W on 21 November 2008, 23:45Stefan, det är säkerligen samma material, men jag har inte sett crafts grejer.
Stefan, det är säkerligen samma material, men jag har inte sett crafts grejer.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 12:03Jag äger både Gore och Crafts produkter och det känns som att man får betala lite extra för att det ska stå Gore Bike wear på cykeljackan.
Själva Gore Tex-membranet som gör att plagget ska vara vattentätt är det samma oavsett vilken tillverkare som gjort
Jag äger både Gore och Crafts produkter och det känns som att man får betala lite extra för att det ska stå Gore Bike wear på cykeljackan.
Själva Gore Tex-membranet som gör att plagget ska vara vattentätt är det samma oavsett vilken tillverkare som gjort
Quote from Lotta W on 22 November 2008, 13:50Håkan, du har nog rätt om priset: köpte min i våras på 50%-rea och då var det överkomligt pris :-). F.ö. står det "Gore running wear" på min... *petig*
Håkan, du har nog rätt om priset: köpte min i våras på 50%-rea och då var det överkomligt pris :-). F.ö. står det "Gore running wear" på min... *petig*
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 14:16japp, men då köpte du nog en löparjacka. På cykeljackan som jag skrev om står det bike wear
*petar tillbaks*😉
japp, men då köpte du nog en löparjacka. På cykeljackan som jag skrev om står det bike wear
*petar tillbaks*
😉