Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:41Nej, det skrev ju du själv.
Nej, det skrev ju du själv.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:43När jag nu råkar va på tråden precis nu: vad var det som var ditt fel då?
När jag nu råkar va på tråden precis nu: vad var det som var ditt fel då?
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 20:33Jag var med på simcamp med Jonas C & Pasi S. Det var grymt nyttigt. Allt från rena nybörjare på crawl och de som var riktigt duktiga var med. Det fungerade utmärkt eftersom vi blev indelade i grupper, på olika banor eller olika aktiviteter, efter bedömd f
Jag var med på simcamp med Jonas C & Pasi S. Det var grymt nyttigt. Allt från rena nybörjare på crawl och de som var riktigt duktiga var med. Det fungerade utmärkt eftersom vi blev indelade i grupper, på olika banor eller olika aktiviteter, efter bedömd f
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 12:26Hmmm....det här blev jag jättesugen på.
Hmmm....det här blev jag jättesugen på.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 20:01Jonas Colting på Tvitter: " - När man byter om i en simhall så undrar man hur vissa män nånsin får ligga? Fetvita, svullsvettiga, tjockluktande. "
Jonas Colting på Tvitter: " - När man byter om i en simhall så undrar man hur vissa män nånsin får ligga? Fetvita, svullsvettiga, tjockluktande. "
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 20:04Är de hans kursdeltagare?
Är de hans kursdeltagare?
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 20:10Jag har inte gått kursen.
Jag har inte gått kursen.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 22:38Vad är "tjockluktande"?
Vad är "tjockluktande"?
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 06:37Om det är nu är Coltings syn på andra människor som inte tränar nakna så kommer jag inte att delta i något som den killen får betalt för. (t-)
Om det är nu är Coltings syn på andra människor som inte tränar nakna så kommer jag inte att delta i något som den killen får betalt för. (t-)
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 08:22Hehe, Colting fortsätter bygga sitt varumärke!
Hehe, Colting fortsätter bygga sitt varumärke!