Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 08:25Det var festligt när han sålde hjul för några år sedan med "nya" klibbor. Fast inte för den som köpte dom.
Det var festligt när han sålde hjul för några år sedan med "nya" klibbor. Fast inte för den som köpte dom.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 22:41Visst är Jonas provokativ, ibland plump och kontroversiell. Det är inte ovanliga egenskaper hos personer som gör saker på annorlunda sätt. Man kan tycka vad man vill om vad Jonas tycker och hur han agerar.
Det är frivilligt att betala pengar för att var
Visst är Jonas provokativ, ibland plump och kontroversiell. Det är inte ovanliga egenskaper hos personer som gör saker på annorlunda sätt. Man kan tycka vad man vill om vad Jonas tycker och hur han agerar.
Det är frivilligt att betala pengar för att var
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 22:36Jag skulle säga att Kroons crawlkurs på Fyrsihov i Uppsala, är att rekommendera.
Där har vi två tränare som varit med i landslaget både som tränare och som tävlande, Dom har dessutom efter crawlkursen flertalet träningstillfällen per vecka
Jag skulle säga att Kroons crawlkurs på Fyrsihov i Uppsala, är att rekommendera.
Där har vi två tränare som varit med i landslaget både som tränare och som tävlande, Dom har dessutom efter crawlkursen flertalet träningstillfällen per vecka
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 07:20Ett annat tips är att ta en privatlektion. Det kostade 550 kr på Kroons i Uppsala. Väldigt givande. (Jag har dessutom gått vanliga crawlkurser på Kroon, väl värt pengarna)
Ett annat tips är att ta en privatlektion. Det kostade 550 kr på Kroons i Uppsala. Väldigt givande. (Jag har dessutom gått vanliga crawlkurser på Kroon, väl värt pengarna)