Quote from Guest on 25 December 2009, 12:13d fortsättning! Jag skulle vilja ge ett hett tips till alla simmare om en ny crawlmaskin som kommit. Jag har testat den några gånger nu och jag är grymt imponerad. Den tränar teknik, styrka, snabbhet och uthållighet så får ni möjlighet att testa den, gör
d fortsättning! Jag skulle vilja ge ett hett tips till alla simmare om en ny crawlmaskin som kommit. Jag har testat den några gånger nu och jag är grymt imponerad. Den tränar teknik, styrka, snabbhet och uthållighet så får ni möjlighet att testa den, gör
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 12:23--- och var kan man testa denna?
--- och var kan man testa denna?
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 13:10Hej Pär och Rikard
Rikard, kul att du gillade maskinen. Vi har fått samma respons på samtliga ställen vi har varit och demonstrerat den.
Pär, om ni kan samla ihop ett gäng som är intresserade av maskinen så kan vi komma till er och demonstrera den och så
Hej Pär och Rikard
Rikard, kul att du gillade maskinen. Vi har fått samma respons på samtliga ställen vi har varit och demonstrerat den.
Pär, om ni kan samla ihop ett gäng som är intresserade av maskinen så kan vi komma till er och demonstrera den och så
Quote from j sollerman on 25 December 2009, 13:22Jag föredrar simhallen.
Jag föredrar simhallen.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 13:56Ja, man ska ju ha klart för sig att den inte ersätter äkta vara utan att det är ett mycket bra verktyg för att förbättra sin teknik, uthållighet, styrka och snabbhet. För en simmare ersätter den upp till 20% av simträningen och för nybörjare är den perfek
Ja, man ska ju ha klart för sig att den inte ersätter äkta vara utan att det är ett mycket bra verktyg för att förbättra sin teknik, uthållighet, styrka och snabbhet. För en simmare ersätter den upp till 20% av simträningen och för nybörjare är den perfek
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 14:24Kan väl vara bra. Men man bör testa den först.
Kan väl vara bra. Men man bör testa den först.
Quote from Fredrik Närenfors on 25 December 2009, 17:08Där kanske jag har lösningen på mina nära döden upplevelser utan luft (H)
Där kanske jag har lösningen på mina nära döden upplevelser utan luft (H)
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 19:39Träna simning utan att simma i vattnet!
Ja allt hittar dom på.
Men nått ska man väll lägga sin pengar på! 🙂
Träna simning utan att simma i vattnet!
Ja allt hittar dom på.
Men nått ska man väll lägga sin pengar på! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 10:38Du har helt rätt Per. Triton är en utmärkt maskin att göra t.ex. andningsträning på.
Hur många skulle vara intresserade av att testa maskinen? Jag kan ordna en testdag på en läplig plats om intresse finns.Rickard
RB Sportline
Du har helt rätt Per. Triton är en utmärkt maskin att göra t.ex. andningsträning på.
Hur många skulle vara intresserade av att testa maskinen? Jag kan ordna en testdag på en läplig plats om intresse finns.
Rickard
RB Sportline
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 09:40Du kan fråga Triathlon Väst om dom är intresserade att prova.
www.triathlonvast.nuVi har inte medel att köpa in den men vi kan sprida det da skvallret till en mängd gym.
Du kan fråga Triathlon Väst om dom är intresserade att prova.
http://www.triathlonvast.nu
Vi har inte medel att köpa in den men vi kan sprida det da skvallret till en mängd gym.