Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 12:59Smyga in gratisreklam är lika förkastligt för bra grejer som dåliga. Jag blir lika köpovillig till alla som smygreklamar, oavsett om det är en produkt jag annars skulle kunna vara intresserad av ...
Smyga in gratisreklam är lika förkastligt för bra grejer som dåliga. Jag blir lika köpovillig till alla som smygreklamar, oavsett om det är en produkt jag annars skulle kunna vara intresserad av ...
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:07Det är precis som Annika säger inget försök att försöka sälja nån maskin här. Vem köper en 3 meter lång träningsmaskin för 24 000 kr och ställer i vardagsrummet? Inte jag i alla fall. Det som är intressant för min del är att simmare på hög nivå ska testa
Det är precis som Annika säger inget försök att försöka sälja nån maskin här. Vem köper en 3 meter lång träningsmaskin för 24 000 kr och ställer i vardagsrummet? Inte jag i alla fall. Det som är intressant för min del är att simmare på hög nivå ska testa
Quote from j sollerman on 29 December 2009, 15:21Jag gillar inte när folk gör reklam här när man har nåt att tjäna på det personligen! Vill man göra reklam för nåt så går det mycket bra att kontakta Olle
http://www.funbeat.se/about/advertise.aspx
Jag gillar inte när folk gör reklam här när man har nåt att tjäna på det personligen! Vill man göra reklam för nåt så går det mycket bra att kontakta Olle
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:39Det är fortfarande ingen reklam det handlar om. Det handlar om en ny unik träningsmaskin som idrottsmän och kvinnor från samma sport som du, Kalle, håller på med ges möjlighet att TESTA, inte köpa. Om det nu har kommit en maskin som kan göra simmare bättr
Det är fortfarande ingen reklam det handlar om. Det handlar om en ny unik träningsmaskin som idrottsmän och kvinnor från samma sport som du, Kalle, håller på med ges möjlighet att TESTA, inte köpa. Om det nu har kommit en maskin som kan göra simmare bättr
Quote from j sollerman on 29 December 2009, 15:48Klart att du skriver här för att du har förhoppning om att sälja maskiner!
Klart att du skriver här för att du har förhoppning om att sälja maskiner!
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:51det behöver man inte direkt va detektiv för att räkna ut.
det behöver man inte direkt va detektiv för att räkna ut.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 16:10Jag tycker inte ni ska sitta och spekulera och döma andra om nåt ni inte har en aning om. Har ni såna problem med att maskinen diskuteras här så är det bara att hålla sig från den här tråden. Som sagt, en maskin på 3 m i vardagsrummet och ett företag som
Jag tycker inte ni ska sitta och spekulera och döma andra om nåt ni inte har en aning om. Har ni såna problem med att maskinen diskuteras här så är det bara att hålla sig från den här tråden. Som sagt, en maskin på 3 m i vardagsrummet och ett företag som
Quote from j sollerman on 29 December 2009, 16:20Helt självklart du försöker få sålt nån maskin. Och jag tror inte heller du kommer sälja nån till en privatperson. Men du hoppas att nån privatperson ska påverka titt gym att köpa nån.
Helt självklart du försöker få sålt nån maskin. Och jag tror inte heller du kommer sälja nån till en privatperson. Men du hoppas att nån privatperson ska påverka titt gym att köpa nån.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 16:23Jaa, vad säger man. Tänk att det verkligen finns människor som verkligen kan se in i framtiden och verkligen är tankeläsare i denna korrupta värld vi lever i där alla människor har en ful baktanke med allt de gör.
Suck...
Jaa, vad säger man. Tänk att det verkligen finns människor som verkligen kan se in i framtiden och verkligen är tankeläsare i denna korrupta värld vi lever i där alla människor har en ful baktanke med allt de gör.
Suck...
Quote from j sollerman on 29 December 2009, 16:26Yeah thats me!
Yeah thats me!