Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningCrawlmaskin
You need to log in to create posts and topics.

Rikard och Rickard: Är ni här i nån sorts maskopi för att göra reklam för den där simmaskinen? Ingen av er reggar nån träning på funbeat och de diskussioner som ni deltar i handlar mest om denna maskin, hur underbar den är. Snacka med Olle om ni vill göra

Karin, (t+)

Nej, nån maskopi är det knappast här. Men anledningen till att jag hittade in på funbeat var att jag fick höra att det diskuterades om simmmaskinen här och jag blev så klart nyfiken. Angående ditt påpekande om reggning av träning så kanske man kan få en c

Det är ju bara du som skrivit om den.

Är du med i Triathlon väst Annika? Det är inga problem att ordna en testdag om intresse finns. Kalle och Karin, ni är varmt välkomna ni med.

Rickard
RB Sportline

Man blir bra på det man övar på. Jag vill hellre bli bra att simma i vatten än att dra i en maskin som kostar som en tempocykel...

Jag hade inte köpt den. men samtidigt så tycker jag man kan hålla tillbaka skepcismen en smula om man inte testat. Det finns inga simmare i världseliten som inte kör styrketräning. Vill man bli bäst på att simma så räcker det inte med att bara simma.

Sim

Det är reklamen jag är emot!

Jag tycker att fokus låg på att vi skulle få prova den. Inte på att vi skulle köpa den. Därför passerar den mitt reklamfilter.

Rickard. Kan du beskriva hur det går till?
Kommer ni till Göteborg?