Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 16:10Det lutar åt att jag åker. Men trots dina varma rekommendationer av akuten planerar jag att hoppa över det besöket även detta år. 😉
Det lutar åt att jag åker. Men trots dina varma rekommendationer av akuten planerar jag att hoppa över det besöket även detta år. 😉
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 16:30Typiskt krockar med högsäsongen på jobbet. Låter väldigt lockande.
Typiskt krockar med högsäsongen på jobbet. Låter väldigt lockande.
Quote from Peter Litzén on 26 December 2011, 17:09Såg att Uffe hade lagt en länk till Team High Chaparral, tyvärr är den sidan ner stängd pga att vi gick ihop med Värnamo ck o blev deras motions sektion..Så vill man ha mer info cycle campen så får man gå in på Highchaparral.se
Vi har som mål att ha gr
Såg att Uffe hade lagt en länk till Team High Chaparral, tyvärr är den sidan ner stängd pga att vi gick ihop med Värnamo ck o blev deras motions sektion..Så vill man ha mer info cycle campen så får man gå in på Highchaparral.se
Vi har som mål att ha gr
Quote from Niklas Kanerot on 27 December 2011, 10:40Tack för info. L-G, alltså www.highchaparral.se som gäller.
"Kickstarta vårsäsongen med ett inspirerande och utmanande träningsläger! CycleCamp är för dig som tar cyklingen på största allvar. Eller bara vill umgås med trevliga cyklister en hel helg"
Tack för info. L-G, alltså http://www.highchaparral.se som gäller.
"Kickstarta vårsäsongen med ett inspirerande och utmanande träningsläger! CycleCamp är för dig som tar cyklingen på största allvar. Eller bara vill umgås med trevliga cyklister en hel helg"
Quote from Niklas Kanerot on 8 February 2012, 09:45Anmälan Cycle Camp High Chaparal klar,
www.cyclecamp.se
Anmälan Cycle Camp High Chaparal klar,
http://www.cyclecamp.se
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 12:31Anmäld! Ser fram emot det.
Anmäld! Ser fram emot det.
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 14:30Anmäld !!!
Ville inte riskera att missa denna höjdare 😉/MarcusR
Anmäld !!!
Ville inte riskera att missa denna höjdare 😉
/MarcusR
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 15:19Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 20:05Anmäld! 🙂
Anmäld! 🙂
Quote from Ulrika Ekelund on 14 February 2012, 13:33Anmäld! 🙂
Anmäld! 🙂