Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 13:00Anmäld. Antar att det kommer betalningsinstruktioner per e-post?
Anmäld. Antar att det kommer betalningsinstruktioner per e-post?
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 13:39På förstasidan står det så här:
"Betalning görs till vårt PG 49 23 70-2 märkes med namn"
http://www.cyclecamp.se/sv/hem/Tror inte det kommer några andra instruktioner via e-post.
På förstasidan står det så här:
"Betalning görs till vårt PG 49 23 70-2 märkes med namn"
http://www.cyclecamp.se/sv/hem/
Tror inte det kommer några andra instruktioner via e-post.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 14:08Tack jag hittade det. Så nu är det betalt också.
Tack jag hittade det. Så nu är det betalt också.
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 21:4811 stycken anmälda,betalda och klara. Ska bli kul...
11 stycken anmälda,betalda och klara. Ska bli kul...
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 10:07Tror också jag är anmäld.
Tror också jag är anmäld.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:39gaaah vill så gärna...måste synka med regeringskalendern 🙂
gaaah vill så gärna...måste synka med regeringskalendern 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 19:52Ja och är det inte regeringskalendern så är det ekonomin...suck!
Jag tycker det är förbannat prisvärt annars! Men det får väl bli nästa år...
Ja och är det inte regeringskalendern så är det ekonomin...suck!
Jag tycker det är förbannat prisvärt annars! Men det får väl bli nästa år...
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 22:05Hur fasen gör ni för att få lov att marknadsföra ett läger på Funbeat?
Min inbjudan låser administratören direkt? Och då har jag inget kommersiellt syfte med lägret utan enbart att skapa gemenskap...
/Lars
www.triathlonsport.blogspot.com
Hur fasen gör ni för att få lov att marknadsföra ett läger på Funbeat?
Min inbjudan låser administratören direkt? Och då har jag inget kommersiellt syfte med lägret utan enbart att skapa gemenskap...
/Lars
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 08:19såååå där jaaaaa...knep nog sista platsen hehe ...off we go 🙂
såååå där jaaaaa...knep nog sista platsen hehe ...off we go 🙂
Quote from Peter Litzén on 24 December 2012, 09:26Nästa år så blir cycle campen inte på High Chaparral som de har varit innan utan nu är de på Isaberg i Hestra den 5-7april för er som är sugna att komma o cykla en helg..
Nästa år så blir cycle campen inte på High Chaparral som de har varit innan utan nu är de på Isaberg i Hestra den 5-7april för er som är sugna att komma o cykla en helg..