Quote from Guest on 29 January 2008, 16:52vad är det för skillnad på en racer och en cycklocross? är det hållfastare ram eller vad?
vad är det för skillnad på en racer och en cycklocross? är det hållfastare ram eller vad?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 17:02Lite skillnader jag känner till:
- Grov mönstring på däcken
- Ramen har vajrarna ovanpå ramen, inte under övre röret. Detta för att man enklare ska kunna bära den.Ja det var inte så mycket jag kunde, så andra får väl fylla på...
Lite skillnader jag känner till:
- Grov mönstring på däcken
- Ramen har vajrarna ovanpå ramen, inte under övre röret. Detta för att man enklare ska kunna bära den.
Ja det var inte så mycket jag kunde, så andra får väl fylla på...
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 17:04Längre hjulbas och högre tyngdpunkt.
Längre hjulbas och högre tyngdpunkt.
Quote from Ingemar Lindgren on 29 January 2008, 17:48...for att fa plats med de fetare dacken ar aven ram och bromsar anpassade for detta jamfort med en racer. Sen finns det annat jox som man oftare ser pa CX men som aven finns pa racer om man vill: kompaktdrev, extra bromsgrepp ovanpa styret. Men det vikti
...for att fa plats med de fetare dacken ar aven ram och bromsar anpassade for detta jamfort med en racer. Sen finns det annat jox som man oftare ser pa CX men som aven finns pa racer om man vill: kompaktdrev, extra bromsgrepp ovanpa styret. Men det vikti
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 08:09Och jag får hem en idag! Himlarns vad kul jag ska ha i helgen.
Och jag får hem en idag! Himlarns vad kul jag ska ha i helgen.
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 08:27Haha, den var rolig du. Så du visste redan vad skillanderna var och du ville bara uppmärksamma oss att du köpt en, eller vad?
Haha, den var rolig du. Så du visste redan vad skillanderna var och du ville bara uppmärksamma oss att du köpt en, eller vad?
Quote from Mats Andersson on 30 January 2008, 08:29"Man vill ju inte skryta..." 🙂
"Man vill ju inte skryta..." 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 10:20nej vi är olika henrik, henrik som ställde frågan stavas med litet (h). henrik som köpte cykel stavas med stort H.
nej vi är olika henrik, henrik som ställde frågan stavas med litet (h). henrik som köpte cykel stavas med stort H.
Quote from j sollerman on 30 January 2008, 10:26de där får ni ändra på 😉 eller iaf att nån av er lägger in en bild på sig
de där får ni ändra på 😉 eller iaf att nån av er lägger in en bild på sig
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 10:36så nu är en bild fixad en cheewbaka fick det bli
så nu är en bild fixad en cheewbaka fick det bli