Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 13:32Har du kollat med Cykelmagneten i Falkenberg? Göran har mycket hemma som inte alltid är på hemsidan.
Har du kollat med Cykelmagneten i Falkenberg? Göran har mycket hemma som inte alltid är på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 13:39Falkenberg är en jäkla bit för mig att åka.. har dessutom en väldigt liten bil och utan dragkrok så jag får svårt att åka och hämta någon.. alternativt skruva isär den för att få med mig den.. och då kan jag kanske lika väl beställa den..
Och jag har hit
Falkenberg är en jäkla bit för mig att åka.. har dessutom en väldigt liten bil och utan dragkrok så jag får svårt att åka och hämta någon.. alternativt skruva isär den för att få med mig den.. och då kan jag kanske lika väl beställa den..
Och jag har hit
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2013, 13:44Jag ser att du bor i Borlänge, antar att du varit hos Cykelcentrum? Dom fixar säkert i ordning cykeln även om du köpt den nån annanstans...
Om du vill kan jag köra upp den från stockholm till dalarna. Jag bor utanför Hedemora och veckopendlar!
Edit: Sta
Jag ser att du bor i Borlänge, antar att du varit hos Cykelcentrum? Dom fixar säkert i ordning cykeln även om du köpt den nån annanstans...
Om du vill kan jag köra upp den från stockholm till dalarna. Jag bor utanför Hedemora och veckopendlar!
Edit: Sta
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 13:52Jag har varit både på Cykelcentrum här i Borlänge och på Sportson i Falun.
Tack för erbjudandet, det vore ju absolut en lösning! Har du möjlighet att få med den monterad då? Vore ju väldigt behändigt i så fall om jag kunde slippa montera den själv, vilke
Jag har varit både på Cykelcentrum här i Borlänge och på Sportson i Falun.
Tack för erbjudandet, det vore ju absolut en lösning! Har du möjlighet att få med den monterad då? Vore ju väldigt behändigt i så fall om jag kunde slippa montera den själv, vilke
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 14:03Man plockar av hjulen så går den in i alla bilar utom möjligtvis Messerschmitt
Man plockar av hjulen så går den in i alla bilar utom möjligtvis Messerschmitt
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2013, 14:24Javisst får jag med den!
Javisst får jag med den!
Quote from Jonny Persson on 25 February 2013, 14:25Du är en väldigt hjälpsam man Christer. Det hedrar dig!
Du är en väldigt hjälpsam man Christer. Det hedrar dig!
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 17:57Försäljaren som hjälpt mig har letat vidare idag efter en lösning för mig.. och har hittat ett alternativ, en Cube, med i princip samma komponenter som Meridan.. Detta skickar han på sms nu ikväll + en bild på cykeln.. ser helt okej ut! Ska fundera lite t
Försäljaren som hjälpt mig har letat vidare idag efter en lösning för mig.. och har hittat ett alternativ, en Cube, med i princip samma komponenter som Meridan.. Detta skickar han på sms nu ikväll + en bild på cykeln.. ser helt okej ut! Ska fundera lite t
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 20:32En 4-d kan du köpa här tex
http://www.bike-discount.de/shop/k1827/a83284/cyclo-cross-4-d.html
BD är en av de stora tyska aktörerna, har inte hört någon som haft nåt problem med dem, och skulle själv inte tveka att handla cykel från dem, bara så länge man
En 4-d kan du köpa här tex
http://www.bike-discount.de/shop/k1827/a83284/cyclo-cross-4-d.html
BD är en av de stora tyska aktörerna, har inte hört någon som haft nåt problem med dem, och skulle själv inte tveka att handla cykel från dem, bara så länge man
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 20:48runt 13000 i Sverige.. Rek pris på merida.se är: 12995
runt 13000 i Sverige.. Rek pris på merida.se är: 12995