Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 13:46VAd surrar du om nu?
Jag ska inspektera SMbanor i helgen..
VAd surrar du om nu?
Jag ska inspektera SMbanor i helgen..
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:32Jag har försökt få in min cykel (en hybrid) i en Saab 93 med nedfälld bakbänk. Det lyckades inte ens fast jag tog bort framhjulet. Cykeln var några centimeter för lång.
Hur gör ni? Tar ni bort styre och sadel också? Tar en racer mycket mindre plats?
I
Jag har försökt få in min cykel (en hybrid) i en Saab 93 med nedfälld bakbänk. Det lyckades inte ens fast jag tog bort framhjulet. Cykeln var några centimeter för lång.
Hur gör ni? Tar ni bort styre och sadel också? Tar en racer mycket mindre plats?
I
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:54Jag har kört runt halva Europa med cyklar på taket. Monterade på en Thule där man tar av framjulet....både min MTB och Racer klarade autoban i 160 knyck alldelesutmärkt...Det enda bykymmret jag fick var när sadlen slog i en tak grej vid en betalstation i
Jag har kört runt halva Europa med cyklar på taket. Monterade på en Thule där man tar av framjulet....både min MTB och Racer klarade autoban i 160 knyck alldelesutmärkt...Det enda bykymmret jag fick var när sadlen slog i en tak grej vid en betalstation i
Quote from Ebba Johansson on 25 April 2008, 15:51Nu har sambon gjort en fin ritning på ett ställ för skuffen i Saaben, en thuleställ för taket som han (eller förhoppningsvis någon mer händig person) ska montera på någon sorts ställning som måttats ut så att även dottern får plats i baksätet. Kan funka..
Nu har sambon gjort en fin ritning på ett ställ för skuffen i Saaben, en thuleställ för taket som han (eller förhoppningsvis någon mer händig person) ska montera på någon sorts ställning som måttats ut så att även dottern får plats i baksätet. Kan funka..
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:53Om man kombinerar den med en torkvinda så kan ni torka träningskläderna under transport.
Jag har kontakter i Italienska tvättvindebranschen.
Om man kombinerar den med en torkvinda så kan ni torka träningskläderna under transport.
Jag har kontakter i Italienska tvättvindebranschen.