Quote from Jonas Täng on 16 March 2008, 15:23Kör man kombi med lastgaller så kan det bli jobbigt att hänga cyklarna bak på bilen. Tänk själva: allt packat och surrat och klart sen hör man Maaaammmmaaa jag måste ha min _______ (fill in the blank)
Det GÅR inte att trä handen genom gallret för att få
Kör man kombi med lastgaller så kan det bli jobbigt att hänga cyklarna bak på bilen. Tänk själva: allt packat och surrat och klart sen hör man Maaaammmmaaa jag måste ha min _______ (fill in the blank)
Det GÅR inte att trä handen genom gallret för att få
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 15:27Förklara:
Det ligger längst ner under all packning.
Kanske jobbigt första gången men sen går det bra.
Förklara:
Det ligger längst ner under all packning.
Kanske jobbigt första gången men sen går det bra.
Quote from Berit Bengtson on 16 March 2008, 15:33Fredrik:
tack för förtydligandet, jag hade missat blixtlåsen
Fredrik:
tack för förtydligandet, jag hade missat blixtlåsen
Quote from Mikaela Lexén on 16 March 2008, 16:15>Sara
Då väljer man en bil där man kan öppna bakrutan separat... 😉BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/08670000-08679999/500x375/8672205.jpg
>Sara
Då väljer man en bil där man kan öppna bakrutan separat... 😉
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/08670000-08679999/500x375/8672205.jpg
Quote from Lotta Lindström on 16 March 2008, 16:25Kör du så illa så hunden måste ha hjälm? 😉
Kör du så illa så hunden måste ha hjälm? 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 16:26Hahaha, men med så stridsmunderad jycke så är det nog iaf läge att lära barnen att det inte lönar sig att gnälla.
Hahaha, men med så stridsmunderad jycke så är det nog iaf läge att lära barnen att det inte lönar sig att gnälla.
Quote from Mikaela Lexén on 16 March 2008, 18:45Jag var på väg till en banträff... 😀
Min hund gillar att åka bil fort på kurviga vägar, men på racerbanan fick han inte vara med.
Jag var på väg till en banträff... 😀
Min hund gillar att åka bil fort på kurviga vägar, men på racerbanan fick han inte vara med.
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 13:23.
.
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 13:41OOh shitpromfrites.. jahaja.. jösses allstå..
Alltså.. Cykeln blev skadad.. gick sönder i kedjestaget för att den inte tålde att emot en smäll just där från takräcket..
Vad som hände? Tja.. takräcket hoppade upp och slog Divan..
Jag tappade divan så de
OOh shitpromfrites.. jahaja.. jösses allstå..
Alltså.. Cykeln blev skadad.. gick sönder i kedjestaget för att den inte tålde att emot en smäll just där från takräcket..
Vad som hände? Tja.. takräcket hoppade upp och slog Divan..
Jag tappade divan så de
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:45Ska du gå på Hjärter Dam?
Ska du gå på Hjärter Dam?