Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:40Som illustration
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=f885824928724cf998b436bab3590024.jpg&Size=
Som illustration
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=f885824928724cf998b436bab3590024.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:51Jag når ju inte ens ner till vaderna så jag har inget val...min mesiga barberare vägrar nämligen att ta sig an mina nedersta regioner. Och en åtgång om tre hyvlar per ben är inte försvarbart när det fortfarande saknas så många cykeluppgraderingar.
Jag når ju inte ens ner till vaderna så jag har inget val...min mesiga barberare vägrar nämligen att ta sig an mina nedersta regioner. Och en åtgång om tre hyvlar per ben är inte försvarbart när det fortfarande saknas så många cykeluppgraderingar.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 09:10Självklart rakar man benen. Man blir mycket snabbare mentalt.
Även för att bli accepterad som cyklist här hemma (sambon har jobbat med cykel i många år).
Självklart rakar man benen. Man blir mycket snabbare mentalt.
Även för att bli accepterad som cyklist här hemma (sambon har jobbat med cykel i många år).
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 22:23Ni är för roliga!
Inte ens när jag simmade rakade mig och simmade inte med 2 par badbyxor på tränings som vissa envisades med för att det skulle kännas lättare på tävling.
Rent mentalt och fasligt nära nonsens
Ni är för roliga!
Inte ens när jag simmade rakade mig och simmade inte med 2 par badbyxor på tränings som vissa envisades med för att det skulle kännas lättare på tävling.
Rent mentalt och fasligt nära nonsens
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:05Ja, men det är dags att vända innan kaklet.
Ja, men det är dags att vända innan kaklet.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 16:25Fåfäng javisst , skulle ut på en runda & han att tänka till så det vart benvärmare men nu är det kirrart 🙂 .
Fåfäng javisst , skulle ut på en runda & han att tänka till så det vart benvärmare men nu är det kirrart 🙂 .
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:35Sitter med en tub med hårborttagningscreme av fabrikatet Veet. Funkar riktigt bra tycker jag samt smidigare än rakning med hyvel!
Sitter med en tub med hårborttagningscreme av fabrikatet Veet. Funkar riktigt bra tycker jag samt smidigare än rakning med hyvel!
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:34En fråga till er (håriga) män:
Vågar man vara så fräck att man frågar hur mycket ni rakar? Jag menar, vissa män har kraftig behåring, inte bara på benen. Skinkorna till exempel? Och om man rakar benen, lämnar man en "matta" på bröstet då? Eller tar man b
En fråga till er (håriga) män:
Vågar man vara så fräck att man frågar hur mycket ni rakar? Jag menar, vissa män har kraftig behåring, inte bara på benen. Skinkorna till exempel? Och om man rakar benen, lämnar man en "matta" på bröstet då? Eller tar man b
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:38Av vilket skäl skulle en cyklist raka mer än nödvändigt?
Av vilket skäl skulle en cyklist raka mer än nödvändigt?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:40Men David, det är ju just exakt vad cyklister gör....
Men David, det är ju just exakt vad cyklister gör....