Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 22:02Menn er opptat av hår, og spesielt det på hode !!! Eller det som fattes.
Menn er opptat av hår, og spesielt det på hode !!! Eller det som fattes.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 22:05Men det som er ennu mere intresant er kvinners behåring. eller mangel på sådant. (H:)
Men det som er ennu mere intresant er kvinners behåring. eller mangel på sådant. (H:)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:46Efter några skrubbsår och bölder så brukar de flesta förstå vissa saker.
Nu tävlar väl inte så många här och då faller vårtävlingar i några +grader och sidregn.
Det är det just nu i Skåne.
Efter några skrubbsår och bölder så brukar de flesta förstå vissa saker.
Nu tävlar väl inte så många här och då faller vårtävlingar i några +grader och sidregn.
Det är det just nu i Skåne.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:03Efter att ha sett skandisloppet idag (som för övrigt fick besök av hård vind och regn) så kan jag förstå de som rakar benen om det är som erfarna säger att det är varmare blött. Sen ändrade jag uppfattning till att rakade ben på cyklister är snyggare men
Efter att ha sett skandisloppet idag (som för övrigt fick besök av hård vind och regn) så kan jag förstå de som rakar benen om det är som erfarna säger att det är varmare blött. Sen ändrade jag uppfattning till att rakade ben på cyklister är snyggare men
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:05Det blir inte varmare men en vattendroppe på varje hårstrå blir väldigt kylande.
Det blir inte varmare men en vattendroppe på varje hårstrå blir väldigt kylande.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:08Då har du sett en bra cykeltävling idag med andra ord?
Då har du sett en bra cykeltävling idag med andra ord?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:16Jo det var väldigt roligt att se en cykeltävling med duktiga cyklister live. Det som jag tycker var bra med skandis är att de kör varv då man kan se dem fler gånger och från olika platser utmed banan. Blev enormt sugen på att cykla men cykeln står på anna
Jo det var väldigt roligt att se en cykeltävling med duktiga cyklister live. Det som jag tycker var bra med skandis är att de kör varv då man kan se dem fler gånger och från olika platser utmed banan. Blev enormt sugen på att cykla men cykeln står på anna
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:22Det är faktiskt också roligt att se yngre begåvningar tävla.
Det är faktiskt också roligt att se yngre begåvningar tävla.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:29Om argumentet för veckan är att jag kommer ångra mig den dagen jag kör en vårklassiker med orakade ben så känner jag mig ganska trygg. Kalla mig gärna våghalsig...
Däremot födde Charlotta en tanke. Kanske skulle jag raka benen för att hämnas den taggighe
Om argumentet för veckan är att jag kommer ångra mig den dagen jag kör en vårklassiker med orakade ben så känner jag mig ganska trygg. Kalla mig gärna våghalsig...
Däremot födde Charlotta en tanke. Kanske skulle jag raka benen för att hämnas den taggighe
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:34Du ska fortsätta att vara orakad av ekonomiska och tidsmässiga skäl, Fredrik. Det skulle vara en heltidssysselsättning att hålla den benlängden trimmad. 😉
Du ska fortsätta att vara orakad av ekonomiska och tidsmässiga skäl, Fredrik. Det skulle vara en heltidssysselsättning att hålla den benlängden trimmad. 😉