Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 14:55Kyler det verkligen i regn och gör det mer ont vid omplåstring? Har vi vetenskapliga tester på detta? Har vi åtminstonde någon som har ett rakat, ett orakat och kan meddela skillnaden vid en given tidpunkt?
Kyler det verkligen i regn och gör det mer ont vid omplåstring? Har vi vetenskapliga tester på detta? Har vi åtminstonde någon som har ett rakat, ett orakat och kan meddela skillnaden vid en given tidpunkt?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 14:56Japp det har vi.
Vänligen
P.
Japp det har vi.
Vänligen
P.
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2010, 15:03Jag "rakade" benen förra veckan med trimmern. Men fan vad kallt det blir, eftersom jag sen april går i kortbyxor.
Jag "rakade" benen förra veckan med trimmern. Men fan vad kallt det blir, eftersom jag sen april går i kortbyxor.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:07Jaha, och vars har vi dem då?
Jaha, och vars har vi dem då?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:09Förstår inte varför det skulle underlätta med rakade ben vid massage?
Förstår inte varför det skulle underlätta med rakade ben vid massage?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:12@Pontus
Testa:-)
@Pontus
Testa:-)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:19Flertalet cykelkillar jag känner rakar bara benen under sommarhalvåret. När kortbyxans tid är över, är även rakningen över. Av detta drar vi slutsatsen att cykelkillar inte får massage på vinterhalvåret...
Flertalet cykelkillar jag känner rakar bara benen under sommarhalvåret. När kortbyxans tid är över, är även rakningen över. Av detta drar vi slutsatsen att cykelkillar inte får massage på vinterhalvåret...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:29Antingen rakar man eller så gör man det inte.
Förstår inte riktigt varför man skulle behöva försvara det? Oavsett vad man väljer.
Personligen tycker jag att det är snyggare och bekvämare med rakat.
Antingen rakar man eller så gör man det inte.
Förstår inte riktigt varför man skulle behöva försvara det? Oavsett vad man väljer.
Personligen tycker jag att det är snyggare och bekvämare med rakat.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:31Jag har inget emot att massera det som är rakat...
Jag har inget emot att massera det som är rakat...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:21"Flertalet cykelkillar jag känner rakar bara benen under sommarhalvåret. När kortbyxans tid är över, är även rakningen över. Av detta drar vi slutsatsen att cykelkillar inte får massage på vinterhalvåret... "
Du är inte dum du inte;) Tyvärr så händer det
"Flertalet cykelkillar jag känner rakar bara benen under sommarhalvåret. När kortbyxans tid är över, är även rakningen över. Av detta drar vi slutsatsen att cykelkillar inte får massage på vinterhalvåret... "
Du är inte dum du inte;) Tyvärr så händer det