Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:54sparar man ut tillräckligt så kanske det fastnar i kejdan och jobbet blir gjort åt er?
sparar man ut tillräckligt så kanske det fastnar i kejdan och jobbet blir gjort åt er?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:54Värt att nämna igen är massage. Testa gärna det med håriga ben. Då ökar förståelsen för att ha dem rakade. T ex vaderna är svåra att reda ut med enbart stretching
Värt att nämna igen är massage. Testa gärna det med håriga ben. Då ökar förståelsen för att ha dem rakade. T ex vaderna är svåra att reda ut med enbart stretching
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:55finns att köpa, heter väl epilator
finns att köpa, heter väl epilator
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:55Pröva en vårtävling i några +grader och sidregn så brukar poletten trilla ned.
Pröva en vårtävling i några +grader och sidregn så brukar poletten trilla ned.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:57Behöver inte ens vara tävling
Behöver inte ens vara tävling
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:59Fast på tävling så är klädslen minimal och det går fortare.
Fast på tävling så är klädslen minimal och det går fortare.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:02Epilator är ett tortyrredskap. Jag skulle t.o.m. kunna erkänna faderskap om någon använder epilator på mig.
Epilator är ett tortyrredskap. Jag skulle t.o.m. kunna erkänna faderskap om någon använder epilator på mig.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:03Låter som min pendling David
Låter som min pendling David
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:42Jag har cyklat i alla årstider i alla väder, jag har fått massage, jag har haft skrubbsår osv osv.
Det handlar enbart om fåfänga och att följa en tradition. Min fåfänga sträckor sig inte så långt och traditioner ger jag inte mycket för.
Jag har cyklat i alla årstider i alla väder, jag har fått massage, jag har haft skrubbsår osv osv.
Det handlar enbart om fåfänga och att följa en tradition. Min fåfänga sträckor sig inte så långt och traditioner ger jag inte mycket för.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 13:45Jag håller med Fredrik här och det händer inte alltför ofta. Tror att alla förklaringar som inte är fåfänga är rena dumheter i det här fallet. Men fåfänga är en godtagbar förklaring, så varför inte använda sig av den? Tjejer gör det varje dag för sin rakn
Jag håller med Fredrik här och det händer inte alltför ofta. Tror att alla förklaringar som inte är fåfänga är rena dumheter i det här fallet. Men fåfänga är en godtagbar förklaring, så varför inte använda sig av den? Tjejer gör det varje dag för sin rakn