Quote from ellen olsson on 6 May 2010, 17:10Jag har väldigt lite hår på mina tår.
Jag har väldigt lite hår på mina tår.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:11Det svaret kan tolkas på två sätt
Det svaret kan tolkas på två sätt
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:36Börja vid naglarna och raka tills man passerar sittytorna.
Börja vid naglarna och raka tills man passerar sittytorna.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:43Som motionär cyklandes bland motionärer (som ju rubriken antyder) behöver man inte fundera så mkt på rakning ur aspekten vad andra tänker..
Ja man rakar tår, fotrygg.. osv.. det går att få till en bra överg vid höften.. men det vet ju den som gör det..
Som motionär cyklandes bland motionärer (som ju rubriken antyder) behöver man inte fundera så mkt på rakning ur aspekten vad andra tänker..
Ja man rakar tår, fotrygg.. osv.. det går att få till en bra överg vid höften.. men det vet ju den som gör det..
Quote from j sollerman on 6 May 2010, 18:38Det är väl bara att raka om man vill. Eller måste man ha tillåtelse från alla i sin närhet? Klart att man rakar tårna också!
Det är väl bara att raka om man vill. Eller måste man ha tillåtelse från alla i sin närhet? Klart att man rakar tårna också!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 18:40Man starter med anklen og slutter under nesen. (hv)
Øøøø: jeg lyver:...
Jeg er sikker nok på meg selv til å barbere, men jeg er mann nok, til å la være.
Man starter med anklen og slutter under nesen. (hv)
Øøøø: jeg lyver:...
Jeg er sikker nok på meg selv til å barbere, men jeg er mann nok, til å la være.
Quote from Emma Sjöberg on 7 May 2010, 07:52Jag rakar inte bröstet..;)
Jag rakar inte bröstet..;)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:04Vilket av dom? 😉
Vilket av dom? 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:25Ni som rakar benen pga underlättat pyssel vid skada, rakar ni armarna också? De lär ju få skrubbsår lika lätt som benen om man vurpar!
Ni som rakar benen pga underlättat pyssel vid skada, rakar ni armarna också? De lär ju få skrubbsår lika lätt som benen om man vurpar!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 12:50De flesta som cyklar rör inte armarna så mycket som benen.
De flesta som cyklar rör inte armarna så mycket som benen.