Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:48Fredrik N: Vid tävlingar skulle jag förmodligen använda min anskrämlighet som någon sorts tyst "trash talk". Att se något så fult borde ha negativ påverkan på prestationen. Synd bara att jag inte tävlar.
Fredrik N: Vid tävlingar skulle jag förmodligen använda min anskrämlighet som någon sorts tyst "trash talk". Att se något så fult borde ha negativ påverkan på prestationen. Synd bara att jag inte tävlar.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:52När jag tävlar brukar konkurrenterna vansinnesskrika "Yeti, Yeti" och livrädda cykla på som bara den och jag kommer sist....
När jag tävlar brukar konkurrenterna vansinnesskrika "Yeti, Yeti" och livrädda cykla på som bara den och jag kommer sist....
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 11:54Charlotta, det där var väl en fin ledande fråga av mig? 😉
Charlotta, det där var väl en fin ledande fråga av mig? 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:56Kan hända, Bruse, men hon var blixtsnabb!
Kan hända, Bruse, men hon var blixtsnabb!
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 11:57Japp, som väntat. Snabb och hugger på öppna mål.
Japp, som väntat. Snabb och hugger på öppna mål.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:49Av vilken anledning skulle rakningen avslutas vid byxkanten?
Då handlar det om någon form av fåfänga.
Av vilken anledning skulle rakningen avslutas vid byxkanten?
Då handlar det om någon form av fåfänga.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:04Näe, raka benen kommer jag nog aldrig göra. Skulle inte se klokt ut.
Och vad är det för fel på svarta strumpor? Passar ju desto bättre till svarta/mörkare skor.
Näe, raka benen kommer jag nog aldrig göra. Skulle inte se klokt ut.
Och vad är det för fel på svarta strumpor? Passar ju desto bättre till svarta/mörkare skor.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:06Det är helt enkelt skönare att köra med polerade pipor:-)
Om man bryr sig om vad andra tycker, så blir livet endast jobbigt.
Det är helt enkelt skönare att köra med polerade pipor:-)
Om man bryr sig om vad andra tycker, så blir livet endast jobbigt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:08Kör maskin på skallen med! dock inte helt kalt;)
Kör maskin på skallen med! dock inte helt kalt;)
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 17:09Ni som rakar benen, rakar ni tårna också?
Ni som rakar benen, rakar ni tårna också?