Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelcykel motionär = rakade ben?
You need to log in to create posts and topics.

För mig är det en fråga om utseendet, man vill ju se bra ut, löjligt? absolut

Mitt utseende skulle bara påverkas på yttersta marginalen av att jag rakade benen och jag skulle inte bli mer förtjust i mig själv av det.
Jag har nog en hel del mer betydande saker att ta tag i om jag ska låta mitt utseende och framtoning ha stor vikt.

Maria // Tror jag inte du gör när du ser helheten. Får se om jag hänger med till Borensberg den 14:de, bjuder på skrattet så fall.

Andrew: Jo, jag tror nog att det är som du säger, man får se till helheten. 🙂 Men lite full i fniss kan man nog bli, mest för att det är så ovanligt att se.

Labbpersonal rakade delar av bröstet för en EKG för ett par månader sedan. Vad det kliade när det växte ut igen!

Funderade aldrig på detta så mycket förrän innan jag åkte bort i början av april. Det var fortfarande dags för långa byxor, långa, men inte t

"Håller med dig, Jens, raka är fjolligt. Om jag vurpar o får skubbsår är håret mitt minsta problem."

Inte just då anders, men vänta bara när bandaget ska läggas om. Ja då jävlar skrattar man inte mycket, om man har orakat.

Sen så har jag följande ståndp

P: Men jag är ju ingen "riktig" cyklist själv. Fast jag rakar benen!

P. // Därför jag ska cykla med till Borensberg den 14:de.

Jag håller med Maria, lite fniss blir det framförallt när man ser att det bara är rakat efter längden på byxan 😉

hur vet du det?