Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:06Efter en vägsyn med skrubbsår på ett par kvardratdecimeter så ändrar du uppfattning.
Skrubbsår brukar vanligtvis vara på lår, anklar&vader.
Efter en vägsyn med skrubbsår på ett par kvardratdecimeter så ändrar du uppfattning.
Skrubbsår brukar vanligtvis vara på lår, anklar&vader.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:34Här rakas inga ben! Någon ordning får det allt vara. Även på dumheterna.
Visst är det säkert snyggare med rakade ben men även det är ett fånigt argument för mig. Här putsas inga fjädrar för honorna enbart för att jag råkar cykla på vägarna, är man fåfäng
Här rakas inga ben! Någon ordning får det allt vara. Även på dumheterna.
Visst är det säkert snyggare med rakade ben men även det är ett fånigt argument för mig. Här putsas inga fjädrar för honorna enbart för att jag råkar cykla på vägarna, är man fåfäng
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:17Trimmer fungerar utmärkt för att få benen att bli tillräckligt rena från hår och ge liniment/olja bättre kontakt mot huden! Då slipper man också amatörblemmor..
På köpet tycker jag det är ganska fräsht att visa upp en någorlunda obehårig nederdel (och sv
Trimmer fungerar utmärkt för att få benen att bli tillräckligt rena från hår och ge liniment/olja bättre kontakt mot huden! Då slipper man också amatörblemmor..
På köpet tycker jag det är ganska fräsht att visa upp en någorlunda obehårig nederdel (och sv
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:34Rakat o vita strumpor! Även i skogen!
Rakat o vita strumpor! Även i skogen!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:46Knästrumpor är _INTE_ okej!
Cyklister har inte heller mkt annat gemensamt med fotboll..(#)
Knästrumpor är _INTE_ okej!
Cyklister har inte heller mkt annat gemensamt med fotboll..
(#)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:47Så fort benvärmarna åker av blir det dags anser jag. Go eller no go? 🙂
Så fort benvärmarna åker av blir det dags anser jag. Go eller no go? 🙂
Quote from ellen olsson on 5 May 2010, 21:57Det är skönare utan ludd även med benvärmare på.
Det är skönare utan ludd även med benvärmare på.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 22:09Kul att detta ämne dyker upp gång på gång 🙂
Kul att detta ämne dyker upp gång på gång 🙂
Quote from Robert Johansson on 5 May 2010, 22:21Klart man rakar benen, har gjort det i några år nu.
Klart man rakar benen, har gjort det i några år nu.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 22:27Mikael Engstrøm: Pantani var så proppet fuld med dop, at det var ikke plass til hår.
Mikael Engstrøm: Pantani var så proppet fuld med dop, at det var ikke plass til hår.