Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:40Får väl köpa en sån manlig babyliss som Samuelsson gör reklam för.
Bara att bita i det sura, förhoppningsvis är det väl bara jobbigt de första gångerna.
Får väl köpa en sån manlig babyliss som Samuelsson gör reklam för.
Bara att bita i det sura, förhoppningsvis är det väl bara jobbigt de första gångerna.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:47Raka på. Vi har ju oftast kläder, vi människor. Pälsen har ingen uppgift som huvudisolator längre. Fast ögonfransarna får vara kvar.
Raka på. Vi har ju oftast kläder, vi människor. Pälsen har ingen uppgift som huvudisolator längre. Fast ögonfransarna får vara kvar.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:47Själv så rakar jag inte benen, vet inte om andra störs sig på det eller inte men jag har VITA strumpor iaf 🙂
Bild hittar ni här: http://teamdiversify.blogspot.com
Själv så rakar jag inte benen, vet inte om andra störs sig på det eller inte men jag har VITA strumpor iaf 🙂
Bild hittar ni här: http://teamdiversify.blogspot.com
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:49Men på fotot så döljer du ju nästan hela benen också.
Men på fotot så döljer du ju nästan hela benen också.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:51det var 10 grader ute så de fick bli de längre byxorna... Iofs så rakar jag bröstet men det har mer med att jag tycker det ser lite si sådär ut med hår på bröstet... detta behandldes i någon annan tråd och då var det typiskt slajmigt med rakat bröst (H)
det var 10 grader ute så de fick bli de längre byxorna... Iofs så rakar jag bröstet men det har mer med att jag tycker det ser lite si sådär ut med hår på bröstet... detta behandldes i någon annan tråd och då var det typiskt slajmigt med rakat bröst (H)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:52Inte lätt att vara konsekvent här inte 🙂
Inte lätt att vara konsekvent här inte 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:59Brukar du få skrubbsår på brösten?
Brukar du få skrubbsår på brösten?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 19:59Skillnaden är att nästan "alla" har håriga ben men inte hårigt bröst så då syns det ju inte om man nu inte kommer riktigt nära (L)
Skillnaden är att nästan "alla" har håriga ben men inte hårigt bröst så då syns det ju inte om man nu inte kommer riktigt nära (L)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:01David: Undra om dom som kör utan hjälm brukar raka skallen...?
David: Undra om dom som kör utan hjälm brukar raka skallen...?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:03Pantani gjorde ju det men jag vet inte om han led av någon sjukdom som gjorde att han tappat håret eller om det var hyvel 7dar i veckan...
Pantani gjorde ju det men jag vet inte om han led av någon sjukdom som gjorde att han tappat håret eller om det var hyvel 7dar i veckan...