Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 08:13Det finns doktorsavhandling i ämnet "rakade ben" och den säger att man blir 4 sekunder snabbare/kilometer, tror du detta stämmer?
Det finns doktorsavhandling i ämnet "rakade ben" och den säger att man blir 4 sekunder snabbare/kilometer, tror du detta stämmer?
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 08:17Själv skulle jag sänka BMI om jag rakade benen.
Själv skulle jag sänka BMI om jag rakade benen.
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 08:29Igår cyklade jag i ösregn och var glad för att mina ben är rakade.
Jag är inte tränad för att köra VR.
Igår cyklade jag i ösregn och var glad för att mina ben är rakade.
Jag är inte tränad för att köra VR.
Quote from Emma Sjöberg on 17 June 2008, 09:47Inte per kilometer va???
Per mil kanske???
Per 10 mil kanske... jösses.. 16 sekunder på VR 😀
Inte per kilometer va???
Per mil kanske???
Per 10 mil kanske... jösses.. 16 sekunder på VR 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 10:5912sekunder
12sekunder
Quote from Emma Sjöberg on 17 June 2008, 11:23Ha ha ha.. det blev fyra bonussekunder av bara farten 😀
Ha ha ha.. det blev fyra bonussekunder av bara farten 😀
Quote from Lotta Lindström on 17 June 2008, 11:25Det hinner man ju cykla flera meter på 😉
Det hinner man ju cykla flera meter på 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 11:29Nästa veckas Kropp & Själ på P1 handlar bl.a. om kroppshår, varför vi inte längre vill ha det och hur sunt det är att ta bort det.
Nästa veckas Kropp & Själ på P1 handlar bl.a. om kroppshår, varför vi inte längre vill ha det och hur sunt det är att ta bort det.
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 11:374 sek/mil kanske det var.
Då blir man lite snabbare på VR, om nu inte håren hinner växa ut på nytt.
Kanske paus i Hjo för rakning?!
4 sek/mil kanske det var.
Då blir man lite snabbare på VR, om nu inte håren hinner växa ut på nytt.
Kanske paus i Hjo för rakning?!
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 12:54Fartvinden borde ge lite slitage också!
Fartvinden borde ge lite slitage också!