Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 16:46Bea:
Ok.. vad ser du som fördel med just rakade skankor på din karl?..
Bea:
Ok.. vad ser du som fördel med just rakade skankor på din karl?..
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 18:07*Skrattar* några jätte fördelar finns det väl kanske inte om man bortser från sår, fart, regn m.m, men jag tycker det är snyggt när man tydligt kan se vadmusklerna. Inte ska man väl dölja snygga muskler med massa hår?!;)
*Skrattar* några jätte fördelar finns det väl kanske inte om man bortser från sår, fart, regn m.m, men jag tycker det är snyggt när man tydligt kan se vadmusklerna. Inte ska man väl dölja snygga muskler med massa hår?!;)
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 20:54Har man rejäla benmuskler syns de klart fast man inte är nakenrakad.
Har man rejäla benmuskler syns de klart fast man inte är nakenrakad.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 08:26mina synpunkter..
Jag rakar, men för mig är det viktigare att raka benen på vintern. Hårstrån som sticker ut ur tightsen ser ju galet ut.
När man åker utför i hårt spännda pjäxor en hel dag så är det skönt att inte ha en massa hår som ligger mosat längs b
mina synpunkter..
Jag rakar, men för mig är det viktigare att raka benen på vintern. Hårstrån som sticker ut ur tightsen ser ju galet ut.
När man åker utför i hårt spännda pjäxor en hel dag så är det skönt att inte ha en massa hår som ligger mosat längs b
Quote from Lotta Lindström on 16 June 2008, 09:06>En nackdel med rakade ben är dock på spinningpassen då svetten rinner ner i skorna istället för att fångas upp på vägen och torka.
Du får väl sätta svettband runt anklarna.
>En nackdel med rakade ben är dock på spinningpassen då svetten rinner ner i skorna istället för att fångas upp på vägen och torka.
Du får väl sätta svettband runt anklarna.
Quote from j sollerman on 16 June 2008, 14:56förra året hade jag inga rakade ben och klarade inte sub 10 på vättern. Men i år med lena ben va sub 10 inga problem.
förra året hade jag inga rakade ben och klarade inte sub 10 på vättern. Men i år med lena ben va sub 10 inga problem.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 15:37Jag har rakade ben och skulle säkerligen ha problem med sub 10.
Jag har rakade ben och skulle säkerligen ha problem med sub 10.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 16:38Kalle: Du hade en ny cykel i år, som kanske var snabbare..?
Kalle: Du hade en ny cykel i år, som kanske var snabbare..?
Quote from j sollerman on 16 June 2008, 16:41nej de va dom rakade benen som gjorde susen 😉
nej de va dom rakade benen som gjorde susen 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 17:54Jag tyckte jag såg "tjejben" bredvid mig ngn gång..;)
Jag tyckte jag såg "tjejben" bredvid mig ngn gång..;)