Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 23:00rakade ben... menar ni smalben upp till knä eller the whole 9 yards? ..
jag personligen tog steget till glimmade vita ben (hmm bra förutsättning till cykelbrännan !!)... och gjorde det på hela benen... men är det nga av er som tar halva benen ?
rakade ben... menar ni smalben upp till knä eller the whole 9 yards? ..
jag personligen tog steget till glimmade vita ben (hmm bra förutsättning till cykelbrännan !!)... och gjorde det på hela benen... men är det nga av er som tar halva benen ?
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 23:43Jag klurar på hur man ser ut i dushen på gymmet efter em rakning. Nakenråtta upp till skrevet och därvid tar apan över likt en pälsskrud för överkroppen?
Jag klurar på hur man ser ut i dushen på gymmet efter em rakning. Nakenråtta upp till skrevet och därvid tar apan över likt en pälsskrud för överkroppen?
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 08:50Charlotta:
Jag cyklar inte på MTB för då kan man ramla och slå sej.Sedan detta hur med hur långt upp man ska raka sej, hur långt är lagom högt upp?
Hur ser ni grabbar på detta med pungrakning sk porrpung?
Det är väl ett måste för cyklister, eller?
/JK
Charlotta:
Jag cyklar inte på MTB för då kan man ramla och slå sej.
Sedan detta hur med hur långt upp man ska raka sej, hur långt är lagom högt upp?
Hur ser ni grabbar på detta med pungrakning sk porrpung?
Det är väl ett måste för cyklister, eller?
/JK
Quote from Bengt Askerfelt on 12 June 2008, 09:06Som kvinna måste jag säga att alla vältränade mansben är snygga men snyggast är MED hår.
Ang p-pung så varför inte raka bort allt där men spara lite ovanför och frisera det som ett C eller ett S?
😉
Som kvinna måste jag säga att alla vältränade mansben är snygga men snyggast är MED hår.
Ang p-pung så varför inte raka bort allt där men spara lite ovanför och frisera det som ett C eller ett S?
😉
Quote from j sollerman on 12 June 2008, 09:26Rakar några cm ovanför cykelbrännan på benen.
Rakar några cm ovanför cykelbrännan på benen.
Quote from Lena O on 12 June 2008, 09:53o vad står C eller S för?
o vad står C eller S för?
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 09:54CSC?
CSC?
Quote from Lena O on 12 June 2008, 09:58Det få det bli AG2r- La Mondiale 😉
Det få det bli AG2r- La Mondiale 😉
Quote from Lisa Bringhed on 12 June 2008, 10:54"Hår-shorts" kan väl inte vara så himla snyggt!? 🙂
"Fade" rekommenderades i Kadens (H)
"Hår-shorts" kan väl inte vara så himla snyggt!? 🙂
"Fade" rekommenderades i Kadens (H)
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 11:12Campa/Shimano?
Campa/Shimano?