Quote from Bengt Askerfelt on 12 June 2008, 11:15Ibland förstår vi varandra Andeas! 🙂
Ibland förstår vi varandra Andeas! 🙂
Quote from Mikaela Lexén on 12 June 2008, 13:13>Kalle
Jag hoppas du har långa badshorts när du går på stranden... 😉F.ö. epilator gör bara ont de första 3-4 gångerna (H)
>Kalle
Jag hoppas du har långa badshorts när du går på stranden... 😉
F.ö. epilator gör bara ont de första 3-4 gångerna (H)
Quote from Lena O on 12 June 2008, 13:16Shave to fade 🙂
I like it
Shave to fade 🙂
I like it
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 15:16Mellan ljumsken och så långt ner cykelbyxorna räcker är det väl bara att cykla så mycket att kroppsbehåringen slits bort?
Mellan ljumsken och så långt ner cykelbyxorna räcker är det väl bara att cykla så mycket att kroppsbehåringen slits bort?
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 16:50🙂 Javisst Jannike! Men jag fattar fortfarande inte hur du vet hur min frisyr ser ut? Har du råkat fota mig på stranden?
🙂 Javisst Jannike! Men jag fattar fortfarande inte hur du vet hur min frisyr ser ut? Har du råkat fota mig på stranden?
Quote from ellen olsson on 12 June 2008, 18:34http://www.active.com/cycling/Articles/Men_Who_Shave_Their_Legs.htm?act=EMC-eNews_Cyc_0608&link=9
http://www.active.com/cycling/Articles/Men_Who_Shave_Their_Legs.htm?act=EMC-eNews_Cyc_0608&link=9
Quote from j sollerman on 12 June 2008, 18:36Japp långa badshorts 😉
Japp långa badshorts 😉
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 20:23Den huvudsakliga anledningen till att elit cyklister rakar benen är för att dom får så mycket massage efter tävling & träning! sliter mycket på huden när stråna gnuggas fram o tillbaka...
Har även läst någonstans att efter test i vindtunnel så skulle man
Den huvudsakliga anledningen till att elit cyklister rakar benen är för att dom får så mycket massage efter tävling & träning! sliter mycket på huden när stråna gnuggas fram o tillbaka...
Har även läst någonstans att efter test i vindtunnel så skulle man
Quote from Anders Wallerstedt on 13 June 2008, 07:56Gillar bilden på sida 2, rakade ben är snyggare (H)
Gillar bilden på sida 2, rakade ben är snyggare (H)
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 16:31Jag är tillsammans med en cyklist och skulle aldrig vilja byta ut hans rakade ben mot ett par lurviga:D
Jag är tillsammans med en cyklist och skulle aldrig vilja byta ut hans rakade ben mot ett par lurviga:D