Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 22:21Känns fräscht med rakade ben. Förstår inte vad som är så stor sak kring detta? Inte fnissas det om man rakar hakan så varför fnissa när det handlar om ben? Fånigt 😉
Känns fräscht med rakade ben. Förstår inte vad som är så stor sak kring detta? Inte fnissas det om man rakar hakan så varför fnissa när det handlar om ben? Fånigt 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 22:23En kommentar jag hört från kvinnor är att de blir lite störda på män som har mer välrakade ben än vad de själva har....
En kommentar jag hört från kvinnor är att de blir lite störda på män som har mer välrakade ben än vad de själva har....
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 22:30Du umgås med fel kvinnor
Du umgås med fel kvinnor
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 22:34Ja, jag får nog ta och byta kvinnor
Ja, jag får nog ta och byta kvinnor
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 23:01"de blir lite störda på män", dvs. pluralis
således är flera män inblandade
bättre att skaffa en egen dam
"de blir lite störda på män", dvs. pluralis
således är flera män inblandade
bättre att skaffa en egen dam
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 23:55Vore intressant m fler kommentarer från tjejer ...
Vore intressant m fler kommentarer från tjejer ...
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 06:57De där sjukskrivna friidrottarna som var på TV igår verkar vara väldigt rakade.
De där sjukskrivna friidrottarna som var på TV igår verkar vara väldigt rakade.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 14:25Är väll en vane sak, grabben var snabb med att berätta om sina rakade ben (dvs innan jag hunnit upptäcka det på egenhand) och först kändes det väll så där men nu mera har jag vant mig och tycker att rakade ben är mer attraktivt än orakade ben. Enda regeln
Är väll en vane sak, grabben var snabb med att berätta om sina rakade ben (dvs innan jag hunnit upptäcka det på egenhand) och först kändes det väll så där men nu mera har jag vant mig och tycker att rakade ben är mer attraktivt än orakade ben. Enda regeln
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 15:03Vem bryr sig
Vem bryr sig
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 15:07Motionärer, tills dom har fått några kvadratdecimeter stora skubbsår. Sedan förstår dom.
Motionärer, tills dom har fått några kvadratdecimeter stora skubbsår. Sedan förstår dom.