Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 15:15Jag har nu levt några dagar i min nya look med rakade ben och jag har inte märkt några negativa reaktioner.
Personligen tycker jag det är skönt, men det var lite krångel med att ta på sig våtdräkten. Den har tidigare glidit på lätt över min päls.
Jag har nu levt några dagar i min nya look med rakade ben och jag har inte märkt några negativa reaktioner.
Personligen tycker jag det är skönt, men det var lite krångel med att ta på sig våtdräkten. Den har tidigare glidit på lätt över min päls.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 00:30Jag är kvinna så jag kan väl komma med en kommentar. 😉
Nu råkar jag vara väldigt svag för cyklistben så min åsikt är kanske inte helt rättvis. Men visst ska det vara rakat! Men det betyder inte att orakade mansben är fula eller ofräscha. Men i tajta cyk
Jag är kvinna så jag kan väl komma med en kommentar. 😉
Nu råkar jag vara väldigt svag för cyklistben så min åsikt är kanske inte helt rättvis. Men visst ska det vara rakat! Men det betyder inte att orakade mansben är fula eller ofräscha. Men i tajta cyk
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 15:16Rakade ben i cykelbyxorr: Ok
Rakade ben i vardagen:NjaSen är frågan: Vart slutar man raka? Rakade ben och lurvig rumpa?? Nej tack;-)
Ska benen vara släta så får resten av kroppen också vara det:-)
Rakade ben i cykelbyxorr: Ok
Rakade ben i vardagen:Nja
Sen är frågan: Vart slutar man raka? Rakade ben och lurvig rumpa?? Nej tack;-)
Ska benen vara släta så får resten av kroppen också vara det:-)
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 15:37Man kan sluta vid skalpen om det känns bra.
Man kan sluta vid skalpen om det känns bra.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 18:59Strax under ögon och nacke.
Strax under ögon och nacke.
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2012, 20:48Raka dig mellan skinkorna du, å återkom med skaderapport sen när du kunnat börja gå igen.
Raka dig mellan skinkorna du, å återkom med skaderapport sen när du kunnat börja gå igen.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 21:04Poängen är att raka benen och de ytor man sitter på.
Poängen är att raka benen och de ytor man sitter på.
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 00:31Måhända att det är praktiskt, men det är inte jättesnyggt med rakade manliga ben.
Måhända att det är praktiskt, men det är inte jättesnyggt med rakade manliga ben.
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 08:55Om man vill raka mer än det som syns när man har cykelbyxor på sig, kan man istället vaxa. Det blir varken stubbigt eller sticksigt. Håller mycket längre dessutom. 😀
Om man vill raka mer än det som syns när man har cykelbyxor på sig, kan man istället vaxa. Det blir varken stubbigt eller sticksigt. Håller mycket längre dessutom. 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 09:00Hårborttagningsmedel och en skrubbvante (t+)
Hårborttagningsmedel och en skrubbvante (t+)