Quote from Guest on 7 September 2009, 12:24Nu har äntligen SVT förstått att cykling är en bra TV-sport. Förmodligen har det även med Emma Johanssons framgångar att göra. De missade som bekant att visa tävlingen från Vårgårda i somras. Synd bara att kommenteringen förmodligen kommer att bli riktigt
Nu har äntligen SVT förstått att cykling är en bra TV-sport. Förmodligen har det även med Emma Johanssons framgångar att göra. De missade som bekant att visa tävlingen från Vårgårda i somras. Synd bara att kommenteringen förmodligen kommer att bli riktigt
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 12:34Ingen fara - blir kanonkommentatorer.
Dom har hyrt in Hegerfors o Ekwall från TV4.
Ingen fara - blir kanonkommentatorer.
Dom har hyrt in Hegerfors o Ekwall från TV4.
Quote from ellen olsson on 7 September 2009, 12:52Det blir direktrapporter från kroppsdelsbytena på hotellet också.
Det blir direktrapporter från kroppsdelsbytena på hotellet också.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 13:02Tack och lov så har vi dansk TV här.
Tack och lov så har vi dansk TV här.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:07Tack och lov så kommer man att vara på plats delvis 🙂
Tack och lov så kommer man att vara på plats delvis 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:22På plats "delvis"? Passar bra in på Hegerfors åsikter om cyklister!
Jag har inte heller nåt emot att vara Skåning och granne med Danmark när det är cykel på TV.
På plats "delvis"? Passar bra in på Hegerfors åsikter om cyklister!
Jag har inte heller nåt emot att vara Skåning och granne med Danmark när det är cykel på TV.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:26tycker Rolf Sörensen på dansk tv känns som en relik från en tid när alla toppcyklister hade väldigt höga blodvärden dessutom är han rätt så gnällig i tonen särskilt när tjejerna kör
tycker Rolf Sörensen på dansk tv känns som en relik från en tid när alla toppcyklister hade väldigt höga blodvärden dessutom är han rätt så gnällig i tonen särskilt när tjejerna kör
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:32Sörensens analyser av banor och taktik är av högsta klass.
Sörensens analyser av banor och taktik är av högsta klass.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 17:54Hur vet du det? Är han inte dansk?
Hur vet du det? Är han inte dansk?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 17:57Jag är både halvdansk o skåning så jag har inga problem med språket.
Jag är både halvdansk o skåning så jag har inga problem med språket.