Quote from Åsa Tysklind on 27 September 2009, 17:54Men bara att svt sänder tycker jag är BRA.
Sen att dom inte lärt sig allt än men ge dom några år så kommer dom säkert att bli ganska bra.
Jag har inte sätt SVT sänt så mycket cykel som detta WM.
Så jag funderar att skicka ett mejl och säja att det var kul
Men bara att svt sänder tycker jag är BRA.
Sen att dom inte lärt sig allt än men ge dom några år så kommer dom säkert att bli ganska bra.
Jag har inte sätt SVT sänt så mycket cykel som detta WM.
Så jag funderar att skicka ett mejl och säja att det var kul
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:56De visade en hel del från VM och till o med Girot på det glada åttiotalet
De visade en hel del från VM och till o med Girot på det glada åttiotalet
Quote from Johan Fylke on 27 September 2009, 18:21tycker svt lyckats bra jämnfört med Fagerlind på OS så var det 400% bättre. sen är det svårt att jämnföra med Eurosport som är på en helt annan nivå.
tycker svt lyckats bra jämnfört med Fagerlind på OS så var det 400% bättre. sen är det svårt att jämnföra med Eurosport som är på en helt annan nivå.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:32"Är det inte en Giant han kör på?"
Nope, Canyon.
"Är det inte en Giant han kör på?"
Nope, Canyon.
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 18:39Det intressanta är vad som är under lacken.
Det intressanta är vad som är under lacken.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:43Kinaram?
Kinaram?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:57Var tillverkar Canyon sina ramar?
Var tillverkar Canyon sina ramar?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 19:21Känns som det är läge att berömma svt lite för att de visat cykel. Vilken adress ska man maila till tro?
Känns som det är läge att berömma svt lite för att de visat cykel. Vilken adress ska man maila till tro?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 19:23cykel@svt.se
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 19:44Tyvärr blev jag bara irriterad över att kommentatorn allt för ofta avbröt Bäckstedt när han berättade om nåt. Oftast var det inte ens över saker som hände eller skedde. Det var tråkigt och förstörde framförallt dagens lopp, har inte haft möjlighet att kol
Tyvärr blev jag bara irriterad över att kommentatorn allt för ofta avbröt Bäckstedt när han berättade om nåt. Oftast var det inte ens över saker som hände eller skedde. Det var tråkigt och förstörde framförallt dagens lopp, har inte haft möjlighet att kol