Quote from Lena O on 19 September 2009, 02:20Eurosport Player funkade för mig i Spanien under juli, det blev på det lokala språk då.
Eurosport Player funkade för mig i Spanien under juli, det blev på det lokala språk då.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 07:54Funkar inte i Indien...
Funkar inte i Indien...
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 22:27Vad kräver Eurosport player för bandbredd då? Jag försökte kolla i somras, det gick inte. Men jag hade bara ganska dålig GSM (2G) täckning.
Vad kräver Eurosport player för bandbredd då? Jag försökte kolla i somras, det gick inte. Men jag hade bara ganska dålig GSM (2G) täckning.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 11:43många långa ööööööööööööö och äääääääääääääääää på SVT
många långa ööööööööööööö och äääääääääääääääää på SVT
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 11:50Fortfarande så lyfter Bäckstedt sändningen.
Fortfarande så lyfter Bäckstedt sändningen.
Quote from ellen olsson on 27 September 2009, 12:06Utan Bäckstedt hade nog SVT:s sändning bjudit på en del frustration...
Utan Bäckstedt hade nog SVT:s sändning bjudit på en del frustration...
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 15:06Tack och lov så visar Eurosport detta VM också.. vilken otrolig skillnad mot SVT vad gäller entusiasm, kunskap, ja, allt!! 🙂
Tack och lov så visar Eurosport detta VM också.. vilken otrolig skillnad mot SVT vad gäller entusiasm, kunskap, ja, allt!! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 15:08Tack och lov så visar danskarna nu så att vi får lite mer kött på benen.
Bäckstedt har gjort ett bra jobb med tanke på kommentatorn.
Tack och lov så visar danskarna nu så att vi får lite mer kött på benen.
Bäckstedt har gjort ett bra jobb med tanke på kommentatorn.
Quote from Lena O on 27 September 2009, 17:34Håller fullständigt med dig Martin
Sedan ett stort Grattis till Evans, en Canyon kan vara värt att vänta på!
Håller fullständigt med dig Martin
Sedan ett stort Grattis till Evans, en Canyon kan vara värt att vänta på!
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 17:37Är det inte en Giant han kör på?
Är det inte en Giant han kör på?