Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:41Det finns några få tillfällen som jag önskar att jag bodde i Stockholm, när man ska köpa sånt här är ett sådant tillfälle. Utbudet på dom lokala sportbutikerna är minimalt, har för mig att jag såg ett par Shimano byxor i fel storlek senast jag var på Spor
Det finns några få tillfällen som jag önskar att jag bodde i Stockholm, när man ska köpa sånt här är ett sådant tillfälle. Utbudet på dom lokala sportbutikerna är minimalt, har för mig att jag såg ett par Shimano byxor i fel storlek senast jag var på Spor
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:49> Det finns några få tillfällen som jag önskar att jag bodde i Stockholm ...
Men inte nu. Jag prenumerar på Svenska Dagbladet. Jag vänder till baksidan:
Stockholm: Mullet och snö eller regn.
För söndag och måndag.
> Det finns några få tillfällen som jag önskar att jag bodde i Stockholm ...
Men inte nu. Jag prenumerar på Svenska Dagbladet. Jag vänder till baksidan:
Stockholm: Mullet och snö eller regn.
För söndag och måndag.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 09:53Ligger inte Tjabostan på livets skuggsida?
Ligger inte Tjabostan på livets skuggsida?
Quote from ellen olsson on 28 March 2010, 11:17Mullet är väl en fisk? 😉 Ska Fjollträskarna få sina fiskar varma?
Mullet är väl en fisk? 😉 Ska Fjollträskarna få sina fiskar varma?
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 11:21Mullet är engelska för Hockeyfrilla !
Mullet är engelska för Hockeyfrilla !
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 16:16Jag tycker att Mavic´s nya brallor verkar riktigt bra i förhållande till pris
Annars måste jag säga att visst är Assos dyra men jag har i alla fall inte testat något bättre (t+)
Jag tycker att Mavic´s nya brallor verkar riktigt bra i förhållande till pris
Annars måste jag säga att visst är Assos dyra men jag har i alla fall inte testat något bättre (t+)
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 16:45Nu är det ju återigen lätt att komma över Castelli i Sverige. De var mina favoriter innan de försvann under några år och ASSOS fick axla manteln som hovleverantör.
Nu är det ju återigen lätt att komma över Castelli i Sverige. De var mina favoriter innan de försvann under några år och ASSOS fick axla manteln som hovleverantör.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 16:49Hur är Giordana då ?, någon som testat ?
Hur är Giordana då ?, någon som testat ?
Quote from Jonas Täng on 28 March 2010, 16:50Mina Giordanabrallor är inte bra; tjock stoppning och tunt tyg, inte smidiga.
Men de gör bra vindtäta pannband som passar fint under hjälmen...
Mina Giordanabrallor är inte bra; tjock stoppning och tunt tyg, inte smidiga.
Men de gör bra vindtäta pannband som passar fint under hjälmen...
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 17:12Jag har flera Giordana. Mycket nöjd.
Jag har flera Giordana. Mycket nöjd.