Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 20:33www.bikebuster.se
Mycket bra priser och gratis frakt vid beställning över tusenlappen. Biemme är ett märke som ofta är väldigt prisvärt enligt mig.
Mycket bra priser och gratis frakt vid beställning över tusenlappen. Biemme är ett märke som ofta är väldigt prisvärt enligt mig.
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 20:34?
Tjöp?
?
Tjöp?
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 23:26Endura är mitt tips!
Endura är mitt tips!
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 23:53Ska kolla på TCM vad dom har.
Är nöjd med löpbrallorna från Craft, ska olla in dom lite.
Ska kolla på TCM vad dom har.
Är nöjd med löpbrallorna från Craft, ska olla in dom lite.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 07:58Testa något av ovan nämda märken och känn dig fram, cykelbyxor är som mycket annat indviduellt, det som funkar för någon gör det inte för någon annan. Personligen stortrivs jag i Assos.
/CE
Testa något av ovan nämda märken och känn dig fram, cykelbyxor är som mycket annat indviduellt, det som funkar för någon gör det inte för någon annan. Personligen stortrivs jag i Assos.
/CE
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 11:25Mitt bidrag för att förvirra dig ännu mer:
Santini är nog det bästa märket jag kört med.
Kör med Campagnolo Raytech nu och trivs inte bra i dom. Dom brukar bli obehagliga att sitta på efter ett par timmar. (Tur jag stavade rätt på "sitta").
Mitt bidrag för att förvirra dig ännu mer:
Santini är nog det bästa märket jag kört med.
Kör med Campagnolo Raytech nu och trivs inte bra i dom. Dom brukar bli obehagliga att sitta på efter ett par timmar. (Tur jag stavade rätt på "sitta").
Quote from ellen olsson on 29 March 2010, 12:13Jag kör huvudsakligen med EtxeOndo och Noret. Tyvärr så finns inte de sistnämnda i Sverige såvitt jag vet.
Santinis nyare modeller, post-2003 eller så, är bra men min erfarenhet är att de är rätt stora i storlekarna.
Jag är grymt nyfiken på Castelli Bodyp
Jag kör huvudsakligen med EtxeOndo och Noret. Tyvärr så finns inte de sistnämnda i Sverige såvitt jag vet.
Santinis nyare modeller, post-2003 eller så, är bra men min erfarenhet är att de är rätt stora i storlekarna.
Jag är grymt nyfiken på Castelli Bodyp