Quote from Guest on 10 April 2008, 20:53efter flera mil på cykel och skavsår där bak är det dags för cykelbyxor. ska det vara långa, korta eller såna strax nedanför knäna? nån modell som är skön? kanske långa så man inte fryser men är det för varmt?
efter flera mil på cykel och skavsår där bak är det dags för cykelbyxor. ska det vara långa, korta eller såna strax nedanför knäna? nån modell som är skön? kanske långa så man inte fryser men är det för varmt?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:03Jag skulle rekommendera korta byxor med vaddering på sittytan, sen ett par långa som du kan ha utanpå utan vaddering, det funkar kanon! 🙂
Jag skulle rekommendera korta byxor med vaddering på sittytan, sen ett par långa som du kan ha utanpå utan vaddering, det funkar kanon! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:16med hängslen då?
med hängslen då?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:29Jaaa precis, glömde skriva det!
Hängslen är helt ovärderliga om man väl testat det en gång!! 🙂
Jaaa precis, glömde skriva det!
Hängslen är helt ovärderliga om man väl testat det en gång!! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:32är det tajta långa med hänglsen då?
är det tajta långa med hänglsen då?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:37Lösa knän och ben. Sedan köper man Endura windstopper Clip on till vinterpassen.
Lösa knän och ben. Sedan köper man Endura windstopper Clip on till vinterpassen.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:38Japp, precis.
Fördelen med hängslen är ju att byxorna sitter kvar där de ska utan att glida ned, + att man slipper att det "glipar" i ryggen...
Japp, precis.
Fördelen med hängslen är ju att byxorna sitter kvar där de ska utan att glida ned, + att man slipper att det "glipar" i ryggen...
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:48Jag har både med "hängslen" och utan. Om magen krånglar lite och man har hängslen på byxorna, så är det lite småkrångligt att komma ur..Det märkte jag på VR förra året. Mitt motto är nu: Lång tur blir definitivt utan hängselbyxor och kort tur spelar det i
Jag har både med "hängslen" och utan. Om magen krånglar lite och man har hängslen på byxorna, så är det lite småkrångligt att komma ur..Det märkte jag på VR förra året. Mitt motto är nu: Lång tur blir definitivt utan hängselbyxor och kort tur spelar det i
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:49Komplettera även med knä -eller benvärmare..
Komplettera även med knä -eller benvärmare..
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2008, 21:53+skoskydd. Och gärna en trevlig cykel!
+skoskydd. Och gärna en trevlig cykel!