Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:59Lösa armar och ben är bra att ha, men för egen del så har jag nog med dem mest som "reserv" när man ger sig iväg med kortbyxor/ärmat om det skulle bli kallt?
Lösa armar och ben är bra att ha, men för egen del så har jag nog med dem mest som "reserv" när man ger sig iväg med kortbyxor/ärmat om det skulle bli kallt?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:59skoskydd får bli plastpåse i skon eftersom jag kör med korgar och joggingskor.
skoskydd får bli plastpåse i skon eftersom jag kör med korgar och joggingskor.
Quote from ellen olsson on 10 April 2008, 22:12> Lösa armar och ben är bra att ha, men för egen del så har jag nog med dem mest som "reserv" när man ger sig iväg med kortbyxor/ärmat om det skulle bli kallt?
Lösa ärmar och "ben" är väldigt flexibelt och perfekt om man startar tidigt på morgonen eller
> Lösa armar och ben är bra att ha, men för egen del så har jag nog med dem mest som "reserv" när man ger sig iväg med kortbyxor/ärmat om det skulle bli kallt?
Lösa ärmar och "ben" är väldigt flexibelt och perfekt om man startar tidigt på morgonen eller
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 22:34men benvärmare kanske glider ner har smala långa ben
men benvärmare kanske glider ner har smala långa ben
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 23:09Köp ärmvärmare XL då.
Polarens sjuåriga grabb har ärmvärmare M eller L som benvärmare.
Köp ärmvärmare XL då.
Polarens sjuåriga grabb har ärmvärmare M eller L som benvärmare.
Quote from ellen olsson on 10 April 2008, 23:11> men benvärmare kanske glider ner har smala långa ben
1. Träna mer
2. Ha benvärmarna så att de går _under_ byxorna.
> men benvärmare kanske glider ner har smala långa ben
1. Träna mer
2. Ha benvärmarna så att de går _under_ byxorna.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 23:13"2. Ha benvärmarna så att de går _under_ byxorna."
Ahaa, är det inte så man alltid ska ha dem alltså?
"2. Ha benvärmarna så att de går _under_ byxorna."
Ahaa, är det inte så man alltid ska ha dem alltså?
Quote from Lena O on 11 April 2008, 00:40Jag har alltid mina under ...
Jag har alltid mina under ...
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 00:41Samma här...
Samma här...
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:20Ja. Inte har jag dom över i alla fall;) Men det är helt klart ett bra plagg.
Och hängslen? Nja ja vet inte om det är så bra och som sagt är dom lite bökiga om man måste uträtta något av naturbehoven. Skoöverdrag kan du ha oavsett skor/pedaler och det är
Ja. Inte har jag dom över i alla fall;) Men det är helt klart ett bra plagg.
Och hängslen? Nja ja vet inte om det är så bra och som sagt är dom lite bökiga om man måste uträtta något av naturbehoven. Skoöverdrag kan du ha oavsett skor/pedaler och det är