Quote from j sollerman on 11 April 2008, 13:26glömma pulsbandet är en klassiker! Att man aldrig lär sig
glömma pulsbandet är en klassiker! Att man aldrig lär sig
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2008, 13:27Jag tror jag glömmer det 75% av gångerna...
Jag tror jag glömmer det 75% av gångerna...
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:40Haha, ja och sen när man väl kommer ut så är man helt genomsvett! 🙂
Haha, ja och sen när man väl kommer ut så är man helt genomsvett! 🙂
Quote from Jonas Täng on 11 April 2008, 13:49...men då är kontakten med sändaren så mycket bättre 😉
...men då är kontakten med sändaren så mycket bättre 😉
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2008, 13:53Men i byxlinningen är det lite oreda med hur tröjorna är nedstoppade osv... 🙁
Men i byxlinningen är det lite oreda med hur tröjorna är nedstoppade osv... 🙁
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:04Ha ha ha... preciiiis så är det i 90% av fallen med mig med.
Ha ha ha... preciiiis så är det i 90% av fallen med mig med.
Quote from Ebba Johansson on 11 April 2008, 14:57Visst finns det speciellt desigande hängselcykelbyxor för tjejer där hängselan liksom går på sidan om brösten?? Nike som har ett par?? För de där jädra hängslerna sitter ju inte dirket på lämpligt ställe så att säga..skaver trots att jag defentivt inte ha
Visst finns det speciellt desigande hängselcykelbyxor för tjejer där hängselan liksom går på sidan om brösten?? Nike som har ett par?? För de där jädra hängslerna sitter ju inte dirket på lämpligt ställe så att säga..skaver trots att jag defentivt inte ha
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 15:04Jag kör inte med hängslen alls. Men jag har sett ett par där hängslena är konstruerade så att de går ihop vid magen och upp mellan brösten (ser nästan ut som de är bakofram). Ska se om jag hittar de igen.
Edit:
BILD:http://www.lifestylemd.com/media/imag
Jag kör inte med hängslen alls. Men jag har sett ett par där hängslena är konstruerade så att de går ihop vid magen och upp mellan brösten (ser nästan ut som de är bakofram). Ska se om jag hittar de igen.
Edit:
Quote from Ebba Johansson on 11 April 2008, 15:27aha! Borde ju funka bra tycker man!. Vet inte vilket märke det är? så att man kanske kan hitta ett par...
aha! Borde ju funka bra tycker man!. Vet inte vilket märke det är? så att man kanske kan hitta ett par...
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 15:32Du får mer ut av allt om du bytar till riktiga skor och pedaler....lägg pengarna där!
Du får mer ut av allt om du bytar till riktiga skor och pedaler....lägg pengarna där!