Quote from Elias Engqvist on 11 April 2008, 15:40Helena: Dom heter Matrix ...
Helena: Dom heter Matrix ...
Quote from Ebba Johansson on 11 April 2008, 15:44Christer: tack! Ska googla på dom och se om det kanske blir ett par beroende på pris.
Christer: tack! Ska googla på dom och se om det kanske blir ett par beroende på pris.
Quote from Ingemar Lindgren on 11 April 2008, 16:03Pa tal om skor, vad ska man skaffa for skor for ca 1500 som passar till allt - pendling, MTB, racer, dvs vanlig SPD-kloss...? Ar det Shimano M182, Sidi Bullet eller Eagle, Specialized Comp eller ngt helt annat?
Pa tal om skor, vad ska man skaffa for skor for ca 1500 som passar till allt - pendling, MTB, racer, dvs vanlig SPD-kloss...? Ar det Shimano M182, Sidi Bullet eller Eagle, Specialized Comp eller ngt helt annat?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:05Jag har Sidi ergo2 cykelskor när jag cyklar och Meindlkängor om jag skall vandra.
Det är ingen mening att försöka få fast Speedplayklossarna på Meindlkängorna.
Jag har Sidi ergo2 cykelskor när jag cyklar och Meindlkängor om jag skall vandra.
Det är ingen mening att försöka få fast Speedplayklossarna på Meindlkängorna.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:19Helena - Sen har du ju den här
http://www.obsessedwithfilm.com/wp-content/photos/The_Fifth_Element___Milla_Jovovich.jpg
Helena - Sen har du ju den här
http://www.obsessedwithfilm.com/wp-content/photos/The_Fifth_Element___Milla_Jovovich.jpg
Quote from Ingemar Lindgren on 11 April 2008, 17:20Men Meindlkangorna kanske ar stegjarnsfasta och da borde man val kunna satta pa ett par stegjarn, skruva loss pedalerna och tjonga fast stegjarnen direkt i kolfibern i vevarmarna pa din fina italienska racer? Borde sitta som berget. Har du sen ett par isy
Men Meindlkangorna kanske ar stegjarnsfasta och da borde man val kunna satta pa ett par stegjarn, skruva loss pedalerna och tjonga fast stegjarnen direkt i kolfibern i vevarmarna pa din fina italienska racer? Borde sitta som berget. Har du sen ett par isy
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:22Man får inte tävla med isyxa på LVG!
Man får inte tävla med isyxa på LVG!
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:28Det handlar nog mest om övertalning David. Tar man det bara lugnt, med en allvarlig och övertygande framtoning, iklädd stegjärn och dubbla isyxor så brukar det lösa sig med domarna.
Det handlar nog mest om övertalning David. Tar man det bara lugnt, med en allvarlig och övertygande framtoning, iklädd stegjärn och dubbla isyxor så brukar det lösa sig med domarna.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:31Det finns säkert Kommisarier redan nu som har ögonen på det gamla gardet av A-klassare.
Jag har även haft ett och annat att delge kommisarierna genom åren.
Nog inte läge för isyxa
Det finns säkert Kommisarier redan nu som har ögonen på det gamla gardet av A-klassare.
Jag har även haft ett och annat att delge kommisarierna genom åren.
Nog inte läge för isyxa
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:13Vad är byxsalva?
Vad är byxsalva?