Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:21Byxsalva kan va vaselin, rumräddaren eller nåt annat klet. Används för att slippa skav.
Byxsalva kan va vaselin, rumräddaren eller nåt annat klet. Används för att slippa skav.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:21Sånt man smörjer in gullegumpen med för att minska risken för sittsår, bölder och annat som varar.
Sånt man smörjer in gullegumpen med för att minska risken för sittsår, bölder och annat som varar.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:22Jag hann före men med stavfel som konsekvens 🙁
Jag hann före men med stavfel som konsekvens 🙁
Quote from ellen olsson on 11 April 2008, 19:24AM: Jag ser det, men du kan ju editera innan folk börjar undra hur man smörjer in ett rum på bästa sätt... 😉
AM: Jag ser det, men du kan ju editera innan folk börjar undra hur man smörjer in ett rum på bästa sätt... 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:25Amen blir inte vaselin som en brännskada -eller? Är det lönt? Verkar överarbetat.
Amen blir inte vaselin som en brännskada -eller? Är det lönt? Verkar överarbetat.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:28Smärta är fritt att införskaffa i cykel.
Dock rekommenderar jag "Pattesalva", byxsalva eller vaselin i lämpliga doser applicerat på sittytorna i underredet.
Smärta är fritt att införskaffa i cykel.
Dock rekommenderar jag "Pattesalva", byxsalva eller vaselin i lämpliga doser applicerat på sittytorna i underredet.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:29Pattesalva= spensalvan Helosan?
Pattesalva= spensalvan Helosan?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:33Japp, billigt på Harald Nyborg. Användes ymnigt, enligt Bosse Bildoktor.
Ett tips så här på fredagskvällen. Raka bort alla hårstrå på sittytorna!
Kan vara en kul övning med hyvel efter några glas vin.
Japp, billigt på Harald Nyborg. Användes ymnigt, enligt Bosse Bildoktor.
Ett tips så här på fredagskvällen. Raka bort alla hårstrå på sittytorna!
Kan vara en kul övning med hyvel efter några glas vin.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:37På gubben?
På gubben?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:46och sen kan ni byta roller!
och sen kan ni byta roller!