Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:32byxorna är nästan viktigare än sadeln.Satsa på kvalite,helt klart värt några kronor x tra.Och aldrig utan hängslen.(t+)
byxorna är nästan viktigare än sadeln.Satsa på kvalite,helt klart värt några kronor x tra.Och aldrig utan hängslen.(t+)
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 09:52Jag har cykelbyxor både med och utan hänglen. Fastän de flesta jag träffat tycker att hänglen är överlägset bäst har jag inte märkt någon större skillnad. Kan tänka mig att gubbar med ölmage vill ha med hänglsen så att byxorna sitter på plats och inte kas
Jag har cykelbyxor både med och utan hänglen. Fastän de flesta jag träffat tycker att hänglen är överlägset bäst har jag inte märkt någon större skillnad. Kan tänka mig att gubbar med ölmage vill ha med hänglsen så att byxorna sitter på plats och inte kas
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 10:01Det beror på utrustningen, Linus!
Cyklar du ofta på toaletten?Man skall vara kissad och klar innan man smörjer in gullegumpen med byxsalva.
Det blir halkigt att torka sig annars.
Det beror på utrustningen, Linus!
Cyklar du ofta på toaletten?
Man skall vara kissad och klar innan man smörjer in gullegumpen med byxsalva.
Det blir halkigt att torka sig annars.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:00"Man skall vara kissad och klar innan man smörjer in gullegumpen med byxsalva."
Visst, men olyckor händer ju... Min ena brorsa var ett år tvungen att stanna på varenda stopp (förutom de första två har jag för mig) på VR för att han blivit kass i gumpen..
"Man skall vara kissad och klar innan man smörjer in gullegumpen med byxsalva."
Visst, men olyckor händer ju... Min ena brorsa var ett år tvungen att stanna på varenda stopp (förutom de första två har jag för mig) på VR för att han blivit kass i gumpen..
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:17Jag har hängselbyxor, men så har ju jag stor mage med ;). Jag hade nog inte pallat cykla utan cykelbyxorna.
Jag har inte kommit så långt att jag cyklar så jag behöver byxsalva... Jaja, jag siktar ju på VR nästa år så då kanske man behöver det 😉
Jag har hängselbyxor, men så har ju jag stor mage med ;). Jag hade nog inte pallat cykla utan cykelbyxorna.
Jag har inte kommit så långt att jag cyklar så jag behöver byxsalva... Jaja, jag siktar ju på VR nästa år så då kanske man behöver det 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:22Jag har kört fyra VR och har aldrig använt byxsalva. Inte något av åren hade jag nämnvärda skav dagen efter.
Jag har kört fyra VR och har aldrig använt byxsalva. Inte något av åren hade jag nämnvärda skav dagen efter.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:32Men det är klart, det är väl individuellt också... och just när man kommit i mål och går och duschar så har det känts av en del så byxsalva kanske hjälper lite... ska väl kanske testa det någon gång i framtiden..
Men det är klart, det är väl individuellt också... och just när man kommit i mål och går och duschar så har det känts av en del så byxsalva kanske hjälper lite... ska väl kanske testa det någon gång i framtiden..
Quote from Christian Wahlberg on 11 April 2008, 11:51Har aldrig förstått behovet av byxsalva. Misstänker att jag har en bakdel av betong eller nåt.
Har aldrig förstått behovet av byxsalva. Misstänker att jag har en bakdel av betong eller nåt.
Quote from j sollerman on 11 April 2008, 12:09jag kör med vaselin på vättern. Annars brukar jag inte använda något.
Byxor med hängslen is the shit, tills man blir shitnödig..
jag kör med vaselin på vättern. Annars brukar jag inte använda något.
Byxor med hängslen is the shit, tills man blir shitnödig..
Quote from Mattias Johansson on 11 April 2008, 12:43Tycker hängslebyxor är överreklamerad. tröja och vanliga byxor överlappar varandra säkert med en dm. Skall mycket till innan det blir glipa.
Vid denna tidpunkt på året eller kallare HATAR jag hängslen.
När man klär sig så: Först underställ. Sedan varmare
Tycker hängslebyxor är överreklamerad. tröja och vanliga byxor överlappar varandra säkert med en dm. Skall mycket till innan det blir glipa.
Vid denna tidpunkt på året eller kallare HATAR jag hängslen.
När man klär sig så: Först underställ. Sedan varmare